Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Team leader Hospitality


Functie

Als onze Team leader Hospitality ben jij dé sleutelfiguur die ervoor zorgt dat onze gasten zich helemaal thuis voelen. We zoeken ook iemand die waarde hecht aan ethiek en professionaliteit en die graag initiatieven neemt om onze service continu te verbeteren.

Jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Je speelt een cruciale rol in de dagelijkse werking van het opvangcentrum;
  • Je garandeert netheid en hygiëne en streeft naar optimaal persoonlijk comfort voor elke bewoner;
  • Ook de begeleiding en monitoring van de organisatie en werkzaamheden van het team zijn bij jou in goede handen;
  • Je houdt toezicht op de werkzaamheden van de oppervlaktetechnici en zorgt voor een goede toepassing van de hygiëneprotocollen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het goede onderhoud van de apparatuur en zorgt voor de gezelligheid van de ontvangst- en woonruimtes van de residentie;
  • Je handhaaft normen en procedures en neemt deel aan de kwaliteitsaanpak. - Zorgdragen voor de plaatsing en goede ontvangst van nieuwe bewoners en hun naasten;
  • Daarnaast zorg je voor het inrichten en bewaken van de showrooms en zorg je voor de gastvrijheid in het algemeen;
  • Je stelt planningen op voor het kamer- en onderhoudsteam;
  • Je bent verantwoordelijk voor je budgetten voor de wasserij, het onderhoud van apparatuur en het inkoopdagboek van de Bar, je bent een echte steunpilaar voor het management.

Jouw profiel

Wie zoeken we?

We zoeken een gemotiveerd persoon die gericht is op anderen en die graag wil leren. En je hebt ook de volgende troeven:

  • Je hebt een bachelor diploma of gelijkgesteld door je ervaring binnen in de horeca-, zorg- of woonzorgsector
  • Je hebt al minstens een eerste ervaring met teammanagement
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en weet prioriteiten te stellen
  • Je bent georganiseerd, dynamisch en bereid initiatieven te nemen
  • Je toont professionaliteit en hecht veel waarde aan het creëren van een warme en kwalitatieve leefomgeving voor onze bewoners
  • Je beschikt over een natuurlijk vermogen om uw medewerkers te inspireren, motiveren en leiding te geven, met respect voor hun welzijn en individualiteit.
  • Je toont nauwgezetheid in het naleven van procedures;
  • Je hebt echt plezier in het werken met ouderen;
  • Je dynamiek, professionaliteit en integriteit zijn je belangrijkste troeven;
  • Je hecht groot belang aan de kwaliteit van de zorg die aan de bewoners wordt verleend;
  • Je bent een echte teamplayer die helemaal tot leven komt in een multidisciplinaire samenwerking;

Als je jezelf herkent in bovenstaande competenties, zou je zeker onze nieuwe collega kunnen zijn?

  • Een lastenboek voor de schoonmaakwerkzaamheden opmaken
    De controlecriteria bepalen (tevredenheid, beoordeling van de prestaties, ...)
  • Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren
  • Problemen vaststellen (incidenten, kwaliteit, ...)
    Preventieve, corrigerende acties instellen of aanbevelen (organisatie, middelen, methodes, ...)
  • De prestaties, het contract, het aantal werkuren, ... a.d.h.v. de eigenschappen van de plaats vaststellen
    De klant adviseren
  • De schoonmaakprestaties ter plaatse controleren (kwaliteit, tijdschema, verslagen,…)
    De klachten verzamelen

Aanbod

Klaar om aan een boeiend avontuur te beginnen, bieden we je:

  • Een voltijds contract voor onbepaalde duur, met een flexibel uurrooster;
  • Een competitief salaris op basis van je ervaring;
  • Aantrekkelijke extralegale voordelen;
  • Een stimulerende werkomgeving die bevorderlijk is voor professionele groei binnen een internationale zorggroep.

Wil je ons toegewijde team komen versterken en bijdragen aan het welzijn van onze bewoners?

Solliciteer nu en laten we samen werken aan het verbeteren van de levenskwaliteit in ons gastvrije zorgcentrum!
We kijken uit naar jouw expertise om de toekomst vorm te geven.

Solliciteren