Functie
Wil jij deel uitmaken van ons dynamische team in een trendy multibrand fashion winkel?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste winkelbediende om ons team te versterken.
Als winkelbediende ben je het gezicht van onze winkel en speel je een belangrijke rol in het verlenen van uitstekende klantenservice en het creëren van een unieke winkelervaring voor onze klanten.
Jouw uitdaging:
-
Assisteren
van klanten bij het vinden van de perfecte outfit en accessoires.
-
Actief adviseren
en informeren van klanten over de laatste modetrends en collecties.
-
Zorgdragen voor een
aantrekkelijke
presentatie
van de producten en het onderhouden van de winkel.
-
Verwerken van nieuwe leveringen en zorgen voor een correcte stockbeheer.
-
Afrekenen
van aankopen aan de kassa en verlenen van professioneel advies bij betalingen en retourzendingen.
-
Ondersteunen
van het winkelmanagement bij diverse taken, zoals visual merchandising en voorraadcontroles.
Jouw profiel
-
Passie
voor mode en
affiniteit
met multibrand fashion. Ervaring in de retailsector is een pluspunt.
-
Klantgericht
en communicatief vaardig.
-
Teamplayer
met een flexibele instelling. Je bent bereid om te werken op woensdag en zaterdag, alsook 4-5x per jaar op zondag.
-
Enthousiast
en gemotiveerd om te leren en bij te dragen aan het succes van de winkel.
-
Uitstekende kennis van het Nederlands; goede basiskennis van het Frans en Engels.
-
De klant verwelkomen
De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
-
Kleding en accessoires laten passen en een professionele mening geven over het goed staan
-
De maten van de klant nemen of markeringen aanbrengen voor retouches van kleding
-
Betalingen ontvangen
-
Afdelingen en de voorraad ordenen en bevoorraden (bijbestellen, defecte producten uit de afdeling nemen, ...)
-
De producten en artikels voorbereiden (etiketteren, diefstalbeveiliging, tags plaatsen, ...) en in de winkel of op een stand plaatsen
-
Dienst na verkoop uitvoeren (inwisselen, terugsturen naar de leveranciers, terugbetaling, versturen voor herstel, ...)
-
De verkoopruimte en de producten in de afdeling onderhouden en schoonmaken
-
Goederen en producten ontvangen
De levering controleren
-
De kassa bij het begin van de werkdag controleren
De kassa-inhoud bij sluiting tellen
-
Producten verkopen: Kleding
-
De klant informeren over de diensten bij verkoop (korting, levering, gratis krediet, getrouwheidskaart)
Aanbod
Een gevarieerde job met verantwoordelijkheid en sociale contacten.
Een
familiaal
bedrijf met een team van ervaren en
gemotiveerde
collega's.
Een
aantrekkelijk
salarispakket
aangepast aan jouw ervaring, inclusief extralegale voordelen.
Een
vast uurrooster
in een 38-urige werkweek met een vaste vrije dag.
Interesse of vragen? Contacteer ons NU!
Actief interim - Leopold III laan 13 - 8400 Oostende
T 059/295300
M 0473/121960
actief.oostende@actief.be