Job 1 van 6


Report this listing

Solliciteren



Gebouwenbeheerder


Hoe ziet je dag eruit?

Als gebouwenbeheerder kom je terecht op de dienst Patrimonium. Deze dienst heeft als doel de gebouweninfrastructuur voor de groep Motena in stand te houden en constant te verbeteren. Jouw team bestaat uit een 9 collega's: het diensthoofd, de projectleider nieuwe gebouwen, 2 collega-gebouwenbeheerders, de administratieve kracht en 3 technische medewerkers die worden gecoördineerd door de technisch verantwoordelijke. Samen met nog tal van andere ondersteunende diensten staat jouw team dagelijks paraat om de vele diensten die Motena telt te ondersteunen op technisch en bouwkundig vakgebied.

En om die ondersteuning naar een nog hoger level te tillen, zijn we op zoek naar jou, een gedreven gebouwenbeheerder!

Voor de aan jouw toegewezen gebouwen binnen onze organisatie ben jij het centrale aanspreekpunt en:

  • Breng je deze gebouwen in kaart, evalueer je regelmatig de conditie op verschillende domeinen en ga je proactief op zoek naar verbeterpunten.
  • Ben je verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het onderhoudsschema om de infrastructuur optimaal te houden.
  • Luister je naar de wensen van je (interne) klanten en vertaal je deze in een behoefteanalyse.
  • Sta je in voor de coördinatie van de projecten die voortvloeien uit de behoefteanalyse.
  • Leg je contact met aannemers/leveranciers, vraag je offertes op en beoordeel je deze. maak je de projectplanning op en volg je nauwkeurig de uit te voeren werken.
  • Onderhoud je een goeie communicatie met jouw (interne) klant tijdens het volledige project.
Wie zoeken we?

We zoeken een optimistische teamspeler die organisatorisch sterk is en houdt van het bouwkundig en technisch kantje:

  • Je hebt een sterke interesse in bouw en techniek.
  • Je behaalde een bachelordiploma (bij voorkeur richting bouw of techniek). Geen bachelordiploma maar ondertussen kunnen doorgroeien? Dan horen we zeker graag van jou!
  • Je bent sterk op organisatorisch vlak en werkt administratief nauwkeurig.
  • Je weet de aan jou toegewezen projecten in goeie banen te leiden door een duidelijke communicatie en een klantgerichte houding.
  • Je durft het initiatief te nemen jouw (interne) klanten te adviseren en beslissingen te nemen.
  • Je werkt graag in team, maar kan daarnaast taken zelfstandig tot een goed einde brengen.
Wat krijg je van ons?

  • Een contract van onbepaalde duur voor een voltijdse (38u) of 4/5 (30,4u) tewerkstelling.
  • We verwelkomen je bij voorkeur tegen juli, maar bespreken graag samen wat ook voor jou haalbaar is.
  • Verloning volgens weddeschaal B1-B2-B3 met een bruto geïndexeerd maandloon (excl. vakantiegeld, eindejaarspremie,...) van min € 2.940,86 en max € 4.955,26 waarbij alle relevante anciënniteit meegenomen wordt.
  • Een aantrekkelijk en ruim pakket extralegale voordelen:
    -maaltijdcheques van € 6,5 per gewerkte dag (per 7,6u)
    -hospitalisatieverzekering groepsverzekering (2,5% van jouw jaarlijks brutoloon)
    -volledige terugbetaling openbaar vervoer (bus/trein) of fietspremie
    -ICT-middelen: smartphone (incl. abonnement) en laptop
    -gratis griepvaccin
    -gratis gebruik van onze fitnesscentra
    -gratis toegang tot een online voordelenplatform voor tal van winkelkortingen
  • 6 dagen aanvullend verlof per jaar (volgens tewerkstellingsbreuk) bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen.
  • Er is een ruim pakket voorzien aan vorming, bijscholing en opleidingen. 
  • Je krijgt tijdens verschillende evenementen naast het werk de kans om jouw collega's nog beter te leren kennen (personeelsfeest, nieuwjaarsreceptie, vakantiedrink,...).
  • Je komt terecht in een uitgesproken vooruitstrevende organisatie.
  • We werken met glijdende uren en ook van thuis uit kan je aan de slag.
  • We garanderen je een vlotte opstart dankzij ons onthaaltraject.
  • We bieden je een stabiele werkomgeving en werkzekerheid.
Wat verwachten we van jou?

  • Bachelor
  • Geen ervaring nodig
Deel deze job met anderen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht