Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Office Manager Tessenderlo


Functie

Word jij de trekker van ons kantoor in Tessenderlo?

Solliciteer dan voor de functie van Office Manager !


Waar staat YES!talents voor:

YES!talents is een dynamische organisatie in de sector van interim, werving, selectie en payroll.

Met tonnen enthousiasme, veel energie en veel ervaring, werd ons bedrijf in september 2016 opgericht.

Met ons team van ervaren en gepassioneerde collega’s, rekruteren we allerhande profielen in verscheidene vakgebieden.

De KMO is een belangrijke doelgroep van YES!talents en aan de kandidatenkant onderscheiden we ons door onze persoonlijke, mensgerichte aanpak.

Zo zoomen we niet alleen in op het CV maar legt een goede werkattitude evenveel gewicht in de schaal.

Voor ons kantoor te Tessenderlo zijn we op zoek naar een toffe, gedreven collega Office Manager die in staat is het beste te halen uit onze Talent Advisors door een inspirerend voorbeeld te zijn en ons kantoor commercieel verder laten groeien.

Wat houdt deze fantastische challenge concreet in:

Als Office Manager bij YES!talents krijg je een fantastische uitdaging voorgeschoteld.

Er bestaat geen enkele job ter wereld waar je het commerciële zo mooi kan verweven met het sociale en het menselijke.


Zin om mee te werken aan Creating Happiness ? Zo ziet een doorsnee dag er voor jou dan uit.

  • Je prospecteert in het aan jou toegewezen gebied en wint het vertrouwen van klanten waardoor ze hun vacatures in jouw deskundige handen leggen .
  • Je creëert nauwe banden met je klanten waardoor er samenwerkingen op lange termijn tot stand komen.
  • In samenwerking met je team zet je deze vacatures uit op alle mogelijke kanalen en ga je op zoek naar kandidaten Dat kan via jobboards, maar bijvoorbeeld ook via gespecialiseerde sites en social media.
  • Je denkt daarbij creatief en ‘out of the box’ mee: de kandidaten zijn er, waar kunnen we ze traceren .
  • Je stelt de beste kandidaten voor aan je klanten en je volgt het hele proces én de kwaliteit nauwgezet op.
  • Je stuurt bij waar nodig.
  • Je draagt zorg voor de goede werking van je kantoor, zowel op praktisch, organisatorisch als administratief vlak.




Jouw profiel

  • Je bent de trotse houder van een Bachelor/Masteropleiding of je hebt een vergelijkbaar werk- en denkniveau.
  • Je bent zeer commercieel ingesteld, tientallen telefoons per dag aan kandidaten en klanten (én prospecten) schrikken jou niet af.
  • Je hebt enkele jaren ervaring opgedaan in commercieel recruitment binnen een interim- of selectiekantoor en vooral: die ervaring is jou prima bevallen.
  • Heb je reeds ervaring als Office Manager? Ideaal!
  • Maar ook kandidaten die graag dit extra stapje zouden zetten en de kans (nog) niet kregen zijn van harte welkom.
  • Je hebt het in je om elke dag opnieuw het beste uit je team te halen door het goede voorbeeld te geven .
  • Je bent een geboren netwerker: je laat dus graag je gezicht zien op evenementen in jouw regio om zo onze naam verder uit te dragen (VOKA, ontbijtsessies, bedrijfsbezoeken, ….)  .
  • Je houdt van targets en je wil deze kost wat kost ook halen.
  • Prospecteren schrikt jou niet af.
  • Je bent een volhouder en je laat je niet ontmoedigen door een teleurstelling – integendeel, je buigt deze om naar een opportuniteit en je sleurt je team positief mee doorheen eventuele tegenslagen.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel geschreven als gesproken; Kennis van het Frans en Engels is een pluspunt.
  • Je bent goedlachs, charmant, enthousiast en positief waardoor je een graag geziene en gehoorde gesprekspartner bent voor onze klanten, kandidaten en je collega’s .

  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Kandidaten zoeken, selecteren en in contact brengen met rekruteerders
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • HR-documenten opstellen: Functieprofielen, vacatures
  • Een partnerschap ontwikkelen met scholen, universiteiten, professionelen
    Promotieacties organiseren
  • Kandidaten werven (via CV-theek, vacaturesites, sociale netwerken, bedrijvengidsen, …)

Aanbod

Je zal mee je stempel kunnen drukken op onze sterk groeiende organisatie waardoor je ook effectief het verschil kan maken .

YES!talents biedt jou naast een job met impact ook een mooi basisloon aangevuld met een interessante extralegale voordelen en na een inwerkperiode een bonus op de behaalde resultaten.

Je krijgt alle werkmiddelen die je nodig hebt om succesvol te kunnen zijn (o.a. een smartphone, een laptop, wagen en tankkaart/laadpas).

Daarnaast krijg je de vrijheid en het vertrouwen om jezelf te ontplooien en kom je terecht in het beste team ooit met collega's en een management die je zullen helpen op de weg naar het succes.

Let's create happiness!

Heb je zin om mee je schouders te zetten onder het YES! verhaal?

Stuur dan je CV, maar vooral: vertel ons waarom je graag bij YES!talents aan de slag zou gaan op valerie.lansloot@yes-talents.be.

We horen graag van jou!!

Solliciteren

Schoten HQ
+32 3 303 79 69
info@yes-talents.be

Solliciteren