Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Webmaster / Online Visual Merchandiser (NL/FR)


Functie

Een greep uit jouw takenpakket

Als webmaster / online visual merchandiser en essentieel lid van ons cross-channel digital marketingteam, speel je een cruciale rol in het vertalen van onze marketingstrategieën naar onze website. Je focus ligt op het up-to-date houden en optimaliseren van onze website. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de online visual merchandising om onze klanten digitaal bij de hand te nemen en hen kennis te laten maken met ons aanbod.

Verantwoordelijkheden:

  • Analyseren en optimaliseren van de websiteprestaties.
  • Implementeren van SEO-best practices en werken met web analytics tools om de effectiviteit van de website en de invloed op winkelbezoeken te maximaliseren.
  • Verbeteren van de on-site search.
  • Verbeteren van de online productervaring.
  • Beheren van online content en zorgen voor een consistente en aantrekkelijke visuele presentatie van producten en promoties.
  • Opmaak en onderhoud van landingpagina's die onze drive-to-store en online visual merchandising strategieën ondersteunen.
  • Leveren van een actieve bijdrage aan het cross-channel marketingteam door innovatieve ideeën en strategieën voor zowel online naar offline conversies als voor online productpresentatie.

Wie zoeken we juist:

  • Minstens 4 jaar ervaring als webmaster bij een D2C e-commerce bedrijf.
  • Ervaring met het beheren en optimaliseren van websites, inclusief taken gericht op online visual merchandising.
  • Ervaring met Shopware als e-commerce platform is een plus.
  • Ervaring met tools zoals Algolia, Actito, Klaviyo, Zendesk is een plus.
  • Bewezen vermogen om effectief te werken binnen een hybride marketingomgeving, waarbij digitale en fysieke retailstrategieën zijn geïntegreerd.
  • Creatief, proactief en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
  • Je spreekt Nederlands en Frans.

Jouw profiel

Wie zoeken we juist:

  • Minstens 4 jaar ervaring als webmaster bij een D2C e-commerce bedrijf.
  • Ervaring met het beheren en optimaliseren van websites, inclusief taken gericht op online visual merchandising.
  • Ervaring met Shopware als e-commerce platform is een plus.
  • Ervaring met tools zoals Algolia, Actito, Klaviyo, Zendesk is een plus.
  • Bewezen vermogen om effectief te werken binnen een hybride marketingomgeving, waarbij digitale en fysieke retailstrategieën zijn geïntegreerd.
  • Creatief, proactief en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
  • Je spreekt Nederlands en Frans.
  • Regels voor informatieverspreiding, communicatie en site-inhoud opstellen en toepassen
  • Helpen analyseren van storingen en technische moeilijkheden bij het gebruik van de site of diensten door de internetgebruikers
  • De site actualiseren met behulp van een administratie-interface
  • De realisatie van webpagina's controleren

Aanbod

Waarom kiezen voor Oh’Green?

Bij Oh’Green kom je terecht in een groene, groeiende omgeving waar elk seizoen anders wordt beleefd. je hebt een stimulerende job met ontwikkelingsperspectieven binnen een omgeving waarin team spirit heel belangrijk is.

We bieden jou daarnaast een marktconform salarispakket met een uitgebreid pakket aan extra legale voordelen . Je hebt de mogelijkheid om van thuis uit te werken en kan daarnaast genieten van een personeelskorting alsook een resem aan andere kortingen via ons Ekivita-platform.

Solliciteren