Job 7 van 12


Report this listing

Solliciteren



Warehouse Manager regio Antwerpen


Functie

Als Warehouse Manager ben je verantwoordelijk voor het effectief beheren van alle aspecten van ons magazijn en distributiecentrum. Je leidt en motiveert een team van magazijnmedewerkers om ervoor te zorgen dat alle inkomende en uitgaande goederenstromen soepel verlopen en dat de operationele doelstellingen worden behaald.

Belangrijke verantwoordelijkheden zijn onder meer:

  • Het plannen en coördineren van de dagelijkse activiteiten in het magazijn, inclusief ontvangst, opslag, orderpicking, verpakking en verzending van goederen.
  • Het waarborgen van naleving van gezondheids- en veiligheidsvoorschriften en het implementeren van best practices op het gebied van magazijnbeheer.
  • Het opstellen en handhaven van efficiënte operationele procedures en processen om de productiviteit te maximaliseren en de kosten te minimaliseren.
  • Het beheren van voorraadniveaus en -rotatie om aan de vraag van klanten te voldoen en verspilling te verminderen.
  • Het ontwikkelen en trainen van magazijnmedewerkers om hun vaardigheden en prestaties te verbeteren.
  • Het rapporteren van operationele prestaties aan het senior management en het bijdragen aan strategische besluitvorming.

Jouw profiel

Wat zoeken wij:

  • Minimaal een bachelor diploma in logistiek, supply chain management, of een gerelateerd vakgebied.
  • Aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol binnen een magazijn- of distributieomgeving, bij voorkeur in de logistieke sector.
  • Uitstekend leiderschap en organisatorische vaardigheden, met het vermogen om een team te motiveren en te ontwikkelen.
  • Diepgaande kennis van magazijnbeheerprocessen, systemen en technologieën.
  • Sterke probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om onder druk te presteren in een snel veranderende omgeving.
  • Vloeiend in Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie
  • Specifieke dossiers behandelen (geschillen, technische studies, opvolging van een logistiek project, ...)
    De behandeling van specifieke dossiers superviseren
  • De personeelsadministratie superviseren
  • Onderhandelen over de huur- of onderhoudscontracten van een materieelpark en de uitvoering ervan opvolgen
  • De organisatie van een locatie implementeren en aanpassen (automatisering van de opslag, conditionnering, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Procedures uitwerken en aanpassen (ontvangst, opslag, ...)
    De toepassing van procedures controleren
  • De planning van het beheer van logistieke site(s) superviseren volgens activiteit (interne of externe stromen, specifieke orders, ...)
  • Het budget van één of meerdere sites vastleggen en opvolgen
  • Acties voor personeelsbeheer bepalen en opstarten
  • Samen met de betrokken diensten (verkoop, hoofdkantoor, ...) commerciële acties opvolgen en implementeren
  • De werking van de logistieke teams superviseren of organiseren (technici, kadeopzichters, magazijnbeheerders, ...)

Aanbod

Wat wij bieden:

  • Een stimulerende werkomgeving waarin je wordt aangemoedigd om jezelf uit te dagen, te groeien en je potentieel te maximaliseren.
  • Kansen voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, met toegang tot trainingen, workshops en mentorschap om je vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Een competitief salaris en een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een cultuur van erkenning en waardering, waarin jouw bijdragen worden erkend en beloond.
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een hecht en dynamisch team, waar samenwerking en ondersteuning centraal staan.

Solliciteren

Nicolas De bie
+32 490 61 74 26
nicolas.d@gentis.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht