Job 31 van 120


Report this listing

Solliciteren



Projectleider Verhuur | tijdelijke signalisatie


Functie

#BeATrafiroadie

Trafiroad is een familiebedrijf actief in diverse wegeniswerken: signalisatie, wegmarkeringen, bouw- en verkeerstechnieken, en verhuur .
Met onze eigen productiesite en modern machinepark spelen we een cruciale rol in mobiliteit en verkeer.

Binnen onze organisatie is de afdeling VERHUUR gespecialiseerd in het verhuren en plaatsen van tijdelijke werfsignalisatie, tekstkarren en botsabsorbeerders.

Voor deze afdeling, met vestiging in Lokeren , zoeken wij een Projectleider voor de afdeling VERHUUR van tijdelijke werfsignalisatie .

Wat moet je doen?

Als Projectleider binnen de afdeling Verhuur van Tijdelijke Signalisatie ben je verantwoordelijk voor zowel de uitvoering als de budgettering van projecten aangaande tijdelijke signalisatie. Je werkt hiertoe samen met een administratief team, je collega projectleiders, het tekenbureel en een ploeg van arbeiders die je rechtstreeks aanstuurt.

Je krijgt een boeiend takenpakket:

  • Grondige werfvoorbereiding: opmaak van studiedocumenten alsook het aansturen van het tekenbureel in functie van de specifieke opdrachten.

  • Plan van aanpak bespreken voor de uitvoering met de klant en de progressie van de werken verder opvolgen tijdens de diverse project- en werfvergaderingen.

  • Je bent de motor van het project, en je zorgt dan ook voor een goede aansturing, motivatie en opvolging van je medewerkers.

  • Opmaken van vorderingsstaten en nacalculaties is een zeer belangrijke taak, net zoals de nauwkeurige administratieve opvolging ervan tot aan de uiteindelijke facturatie van het project.

  • Je staat in voor de verwerking en voorbereiding van de offerteaanvragen. Specifiek ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van de aanvragen volgens de geldende categorieën van signalisatie binnen bestek SB 250. In samenwerking met het tekenbureau zal je de nodige signalisatieplannen volgens SB 250 valideren.

  • Offertes voor de aanvragen opmaken binnen het ERP pakket en opvolgen van de uitgestuurde offertes.

  • Je verzorgt de rechtstreekse communicatie met de opdrachtgever (dit zijn oa gemeentelijke besturen en het AWV).

  • Opstart van de werf bijwonen en arbeiders aansturen.

  • Je rapporteert rechtstreeks aan de project manager.

Jouw profiel

  • In het bezit van een bachelor diploma, bij voorkeur in een technische richting (Bouw)

  • Sterk communicatief en contactvaardig in het Nederlands (kennis van het Frans is een extra troef)

  • Peoplemanagement skills en leidinggevende skills

  • Vlot toegankelijk en laagdrempelig persoon

  • Down-to-earth

  • Flexibel ingesteld naar werktijdregeling toe: je bent bereid om regelmatig (in een beurtrolsysteem) reeds om 5.30 uur aanwezig te zijn op het werk voor de opstart van de ploegen.

  • Je beschikt over technische kennis en inzicht.

  • Ervaring in de sector van signalisatie is een absolute plus.

  • Oog voor kwaliteit en veilig werken.

  • PC vaardig en vaardig in MS Office, vooral Excel.

  • Analytisch vaardig en cijfermatig aangelegd

  • Sterk in administratie.

  • Je bent bereid om een interne opleiding te volgen.

  • Je bent graag op de werf aanwezig.

  • Je beschikt over een rijbewijs B

  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • De relatie met de klant onderhouden
    De klant technische bijstand verlenen
  • De uitvoering van het project afstemmen op studies, productie en logistiek
    De noodzakelijke aanpassingen vastleggen
  • De noden van een (potentiële) klant analyseren in termen van uitvoerbaarheid en rendabiliteit
  • De technische voortgang en de uitvoering volgens overeenkomst van het project opvolgen en controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Met de klant onderhandelen over de technische en financiële oplossingen
    Afspraken contractueel vastleggen
  • Technische en financiële oplossingen ontwikkelen en uitwerken in bestekken, voorontwerpen, lastenboeken, offertes, prijsopgaven
  • De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren
  • Een project leiden

Aanbod

  • Een voltijdse functie in een groeiende en ambitieuze familiale onderneming.

  • Correcte verloning op basis van je profiel en/of ervaring aangevuld met een ruim pakket aan extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen.

  • Firmawagen, smartphone, laptop.

  • Een boeiende job vol uitdaging en afwisseling binnen een enthousiast team van ondernemende collega's.

  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen.

  • Je werkt vanuit onze vestiging te Lokeren in een mooie groene omgeving.

  • Je verplaatst je op regelmatige basis naar de werven.

Ben jij onze volgende Trafiroadie?

Solliciteer dan snel via onderstaande knop én we contacteren je snel.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze functie staat open voor iedereen, ongeacht leeftijd of gender.

jobs@trafiroad.be - +32 9 355 54 54

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht