Job 35 van 120


Report this listing

Solliciteren



Assistent Project Manager


Functie

#BeATrafiroadie

Trafiroad is een familiebedrijf actief in diverse wegeniswerken: signalisatie, wegmarkeringen, bouw- en verkeerstechnieken, en verhuur .
Met onze eigen productiesite en modern machinepark spelen we een cruciale rol in mobiliteit en verkeer.

Binnen onze organisatie is de afdeling VERKEERSTECHNIEKEN gespecialiseerd in de montage, onderhoud en herstellingen van verkeerslichten, openbare verlichting en camerasystemen.

Voor deze afdeling, gevestigd in Puurs , zijn wij op zoek naar een Assistent Project Manager .

Wat moet je doen?

Als ASSISTENT PROJECT MANAGER voor de divisie VERKEERSLICHTEN ziet jouw takenpakket er als volgt uit:

  • Jij bent de sleutelfiguur bij de technische introductie van nieuwe teamleden en begeleidt hen door hun opleidingstraject.

  • Vanaf de start tot de finish ben jij verantwoordelijk voor het opzetten en monitoren van nieuwe projecten, en je hebt zelfs de mogelijkheid om mee te werken aan het opstellen van offertes.

  • In samenwerking met onze projectleiders ontwikkel je technische procedures om ervoor te zorgen dat elk project soepel verloopt.

  • Wanneer nodig, spring jij in bij afwezigheid van de projectleider(s) om de continuïteit te waarborgen.

  • Je werkt nauw in tandem met de Project Manager Verkeerslichten waarvan je de rechterhand wordt en aan wie je rapporteert.

Jouw profiel

  • In het bezit van een technische Bachelor-diploma.

  • Ook schoolverlaters zijn welkom!

  • Problem solving skills.

  • Kwaliteitsbewust en volgt vooropgestelde procedures nauwgezet

  • Analytisch vaardig en uiterst nauwkeurig met cijfers

  • Eager to learn

  • Uitstekende beheersing van het Nederlands

  • Basiskennis van het Frans is een pluspunt

  • PC-vaardig met basiskennis van MS Office Word en Excel

  • Het actieplan uitwerken en het ontwikkelingsproject opstarten
    Intern en extern communiceren
    Het partnernetwerk coördineren
  • Uitwerken of meewerken aan de uitwerking van het lokale ontwikkelingsproject
    Steun bieden aan de partnerorganisaties
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het ontwikkelingsproject evalueren, nieuwe interventies bepalen en voorstellen aan de lokale actoren
  • Aanbestedingen of antwoorden op aanbestedingen opstellen
  • Een gemeentelijk ruimtelijk uitvoeringsplan opstellen
  • Projecten coördineren voor: Stedelijke ontwikkeling
  • Informeren en overleggen over de lokale ontwikkelingsstrategieën tijdens professionele ontmoetingen
  • Projecten coördineren voor: Ruimtelijke ordening, inrichting van een site
  • Een subsidiedossier voor een project samenstellen en voorstellen aan politici en financiers

Aanbod

  • Een interne opleiding door onze Project Manager - Verkeerslichten.

  • Kans op doorgroeimogelijkheden afhankelijk van jouw interesse, inzet en prestaties.

  • Daguren, waarbij je start tussen 7u en 8u.

  • Een voltijdse functie in een groeiende en ambitieuze familiale onderneming.

  • Dynamische werksfeer.

  • Mooie verloning op basis van jouw profiel en/of ervaring

  • Een ruim pakket aan extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen.

  • Een boeiende job vol uitdaging en afwisseling binnen een enthousiast team van ondernemende collega's.

  • Gloednieuw kantoor in Puurs.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze functie staat open voor iedereen, ongeacht leeftijd of gender.

jobs@trafiroad.be - +32 9 355 54 54

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht