Je beheert de inkoopprocessen, waaronder het selecteren van leveranciers, onderhandelen over prijzen en leveringsvoorwaarden, en het plaatsen van bestellingen.
Je onderhoudt relaties met leveranciers, bedenkt strategieën om efficiënter aan te kopen en voert die uit.
Je ontwikkelt procedures voor magazijnbeheer, waaronder ontvangst, opslag en distributie van goederen. Je stelt die procedures continu in vraag en verbetert ze waar nodig.
Je monitort en zorgt voor tijdige aanvulling van voorraden om aan de behoeften van het bedrijf te voldoen.
Je bent verantwoordelijk voor de distributie van verbruiksgoederen en confiserieproducten naar al onze winkels.
Je zorgt voor een nauwkeurige inventarisatie van goederen en voert periodieke tellingen uit.
Je ziet toe op de orde en netheid van de magazijnen en implementeert de (voedsel)veiligheidsvoorschriften.
Je geeft leiding aan een klein team magazijniers.
Je organiseert alle intercompany transporten tussen bestaande en nieuwe vestiging (opstart gepland mei 2024). Je zorgt dat er steeds voldoende voorraad is op beide locaties om de productie continuïteit te garanderen.
Je denkt mee over andere projecten om onze groei te ondersteunen vb. verdere implementatie ERP-systeem, zaken centraliseren, stockbeheer optimalisatie,...
Jouw profiel
Je beschikt over een Bachelor diploma in supply chain management, logistiek of bedrijfskunde of gelijkwaardig door ervaring
Je bent pragmatisch ingesteld
Je kan autonoom werken en durft beslissingen te nemen
Je hebt de nodige dynamiek en zin om onze groei te versterken.
Gekend met werking Office pakket en vlot in Excel, hierin kun jij vlot analyses maken en cijfers correct interpreteren
Je spreekt naast vlot Nederlands ook Engels
Je bent een vlotte communicator, zowel mondeling als schriftelijk; zowel voor de rol van Aankoop is dit van belang, maar zeker ook in je leidinggevende rol naar de magazijniers toe. Je rapporteert rechtstreeks aan de operations manager
In deze rol is het belangrijk dat je je werk goed kunt plannen en organiseren en voldoende stressbestendig bent, er zijn drukke periodes waar we net even een tandje extra moeten bijsteken.
Ervaring in werken met een ERP pakket is een pluspunt
Voor deze job dien je ook een heftruck attest en elektrische stapelaar te hebben of opleiding te volgen via ons
De processen, grondstoffen en in- of uitgaande producten superviseren en controleren in functie van de bestellingen, referentiesystemen
Domein: Energie
Domein: Hygiëne, veiligheid en leefmilieu in de industrie
Prospecties uitvoeren in binnen- en buitenland
Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
Productierapporten opstellen
Organisatorische, productieve en logistieke aanpassingen en verbeteringen voorstellen
Domein: Productie
De modaliteiten voor industrialisatie van producties definiëren
Het in werking stellen van uitrustingen en installaties coördineren door testing, proefdraaien, ...
De opslagplaatsen en -voorwaarden bepalen
Productiegegevens van installaties opvolgen, analyseren en bijsturen
De onderhoudswerkzaamheden coördineren en plannen volgens de productievereisten
Domein: Onderhoud
Domein: Kwaliteit
Leveranciers of dienstverleners selecteren
Onderhandelen over contractvoorwaarden
De geleverde diensten of producten controleren
In- en uitgaande stromen, de voorraad en de nood aan producten of grondstoffen controleren
Investeringsdossiers voorbereiden, uitwerken en opvolgen
Budgetten opstellen en beheren
Het personeel sensibiliseren voor organisatie, kwaliteit, veiligheid, ...
Technische steun verlenen aan de diensten kwaliteit, onderhoud en methodes
De productieplanning opvolgen en aanpassen aan de flows, termijnen, voorraad, ...
Domein: Industrialisatiemethodes
Domein: Technische bijstand en klantenondersteuning
De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden
Het bijhouden van de productiedossiers en opvolgingsdocumenten controleren (categorie, parameters, indicators, ...)
Veiligheidsvoorzieningen voor personen en installaties controleren
Aanbod
Je gaat aan de slag in een groeiende Oost-Vlaamse onderneming die bekendstaat voor knapperig brood en lekkere taartjes, maar vooral voor het vakmanschap en de passie achter die producten.
Zin om ook persoonlijk te groeien? Door onze groei wordt je betrokken in veel projecten die jij mee vorm kan geven. Je krijgt je de nodige verantwoordelijkheid en autonomie.
Wij bieden je een voltijds contract aan, afhankelijk van je profiel krijg je onmiddellijk of na 2 jaar bedrijfswagen met tankkaart
Naast je loon heb je ook, Maaltijdcheques van 8€, een netto onkostenvergoeding, hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen en flexibele werkuren
Je maakt deel uit van een tof team. Je mag je dus zeker verwachten aan een goede opleiding door je collega's
Je komt terecht in een dynamische en diverse groep die graag samen lacht en dagelijks samen luncht
De hoofdzetel in Gentbrugge is makkelijk bereikbaar