Job 3 van 32


Report this listing

Solliciteren



Schadebeheerder rechtsbijstand


Functie

Azuro rekruteert een schadebeheerder rechtsbijstand te Brussel (2 dagen thuiswerk!).

Heb je een verzekeringstechnische of juridische achtergrond en wil je graag als schadebeheerder werken? Of heb je al een eerste ervaring in het beheren van schadedossiers Niet-Leven en/of Rechtsbijstand? Lees dan zeker verder, want voor een opkomende verzekeraar zijn wij op zoek naar een leergierige claims handler (met of zonder ervaring)!

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je beheert een eigen portefeuille aan schadedossiers van A tot Z.

  • Je analyseert een geschil, de relevante bewijselementen, de wetgeving, de rechtspraak en de overeenkomsten en conventies en je interpreteert deze om zo de positie van de verzekerde te bepalen.

  • Je treedt in contact met verschillende mogelijke externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, verzekerden, experten, tussenpersonen en je zorgt voor een efficiënte en correcte uitwisseling van informatie.

  • Je verleent advies aan de betrokken partijen over de procedures, de voorwaarden en alle andere mogelijke aspecten van schadegevallen.

  • Je hebt regelmatig contact met alle partijen, zowel schriftelijk als telefonisch en dit in de 2 landstalen.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een professionele bachelor. Ervaring in de verzekeringssector is zeker een pluspunt, maar niet noodzakelijk.

  • Kandidaten zonder aanvullend diploma komen in aanmerking als ze meerdere jaren ervaring hebben als schadebeheerder rechtsbijstand.

  • Je bent perfect Nederlandstalig en je kan je verstaanbaar maken in het Frans

  • Je bent zowel mondeling als schriftelijk communicatief sterk.

  • Je bent service- en klantgericht, analytisch en kritisch ingesteld.

  • Je kan autonoom werken en bent tegelijkertijd een teamplayer.

  • Je bent nauwkeurig en oplossingsgericht.

  • Ervaring in meerdere domeinen binnen de verzekeringen zoals materiële schade, lichamelijke schade, varia,... is een pluspunt.

  • Taken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)

Aanbod

  • Flexibele werkuren en de mogelijkheid van 2 dagen thuiswerk na een inwerkperiode.

  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden aangevuld met extralegale voordelen.

  • Een uitdagende job in een dynamische en aangename werkomgeving met diverse opleidingsmogelijkheden.

Solliciteren

Bart Bernaerts
0473 89 19 18
bart.bernaerts@azuro.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht