Job 79 van 178


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

Bij ons Procurement team draait alles om het assortiment en de aankoopstrategieën. We zijn het eerste aanspreekpunt voor leveranciers en sluiten overeenkomsten om een competitief assortiment beschikbaar te stellen.

Jouw taken:

  • Ondersteuning bieden aan collega's op de Procurement afdeling op administratief vlak.
  • Controleren van leveranciersfacturen en het oplossen van eventuele afwijkingen.
  • Beantwoorden van vragen van andere afdelingen over afgesproken aankoopcondities.
  • Coderen en valideren van leveranciersgegevens.

Jouw profiel

  • Bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Ervaring op een aankoopafdeling is een pluspunt.
  • Nauwkeurigheid, organisatie en snelheid zijn jouw sterke punten.
  • Goede kennis van Excel en bij voorkeur ervaring met ERP- of CRM-systemen.
  • Multitasking is voor jou geen probleem.
  • Comfortabel in het omgaan met cijfers en communicatie met verschillende stakeholders.
  • Teamspeler die geniet van samenwerking en interactie.
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

  • Een uitdagende en afwisselende voltijdse functie met veel verantwoordelijkheid.
  • Een gezonde en groeiende werkomgeving waar medewerkers centraal staan en initiatief gewaardeerd wordt.
  • Opleidingsmogelijkheden om bij te blijven met nieuwe technieken en producten.
  • Een interessant salaris met extralegale voordelen.
  • Een 39-urenweek met 6 betaalde ADV-dagen bovenop de wettelijke verlofdagen.
  • Werken in een fantastisch team van collega's.

Solliciteren

Herentals
herentals@joblink.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht