Ben jij een receptionist(e) met gevoel voor service en dienstverlening en wil jij jouw talenten inzetten voor een afwisselende baan? Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die bij een opdrachtgever op Brussels Airport inzetbaar is voor 13 - 24 uur per week.
Via Connection kom je als receptioniste te werken bij een organisatie die op flexibele basis kantoor- en vergaderruimtes verhuurt op de luchthaven van Brussel.
Jouw werkzaamheden
· Correct aannemen en doorverbinden van telefoongesprekken;
· Gastvrije ontvangst van bezoekers, klanten en leveranciers en deze registreren;
· Beheren en boeken van vergaderzalen;
· Verzorgen van inkomende post;
· Lichte administratieve werkzaamheden;
· Bestellen van lunches.
Werkdagen en werktijden
Je werkt 13 - 24 uur per week waarop je, in overleg, ingeroosterd kan worden van maandag tot en met vrijdag.
Daarnaast is het belangrijk dat je flexibel bent en in de gelegenheid om, in overleg, in te vallen bij ziekte en verlof van collega’s.
Wat vragen wij van jou?
· Niveau professionele/ academische Bachelor of gelijkwaardig door ervaring;
· Zeer goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Franse taal (mondeling en schriftelijk);
· Goede computervaardigheden (Excel, Word en Outlook);
· Je bent flexibel;
· Je bent proactief en denkt oplossingsgericht;
· Je bent representatief;
· Woonachtig in de regio Zaventem.
· Een marktconform salaris;
· Reiskostenvergoeding;
· Maaltijdcheques;
· Ecocheques;
· Je komt te werken in een gezellig en hardwerkend team.
Linda Dekker
27210333
solliciteren@connectionbv.be