Remedus werd in 2002 opgericht met als doel om gespecialiseerde behandelingen of complexe zorg op een kwaliteitsvolle manier thuis te laten plaatsvinden.
Om dat te realiseren, voorziet Remedus ondersteunende maatregelen voor de patiënt en voor het team van zorgverstrekkers. Remedus is actief in zorgpaden met ziekenhuizen of woonzorgcentra, en ondersteunt patiëntenprogramma’s in samenwerking met farmaceutische bedrijven.
In 2022 heeft Mediq Remedus in België overgenomen. Mediq voorziet zorgprofesssionals en zorginstellingen met een afgewogen productassortiment, bestelgemak en uitgekiende logistiek.
Mediq-Remedus streeft ernaar de druk op de zorgverlener te verlichten om de patiënt de beste persoonlijke zorg te kunnen bieden.
Wat ga doen?
Je maakt deel uit van ons Customer Care Team. Als deel van dat team werk je op onze klantendienst als aanspreekpunt voor al onze patiënten. Je werkt nauw samen met je directe collega’s, het opstartteam en het magazijn en rapporteert aan de Teamcoördinator van Customer Care.
Wat ga je meer doen?
Wat breng je mee?
Wat bieden wij jou?
Tinne Verheyen
03 870 43 90
recruit@remedus.be