Job 86 van 621


Report this listing

Solliciteren



Sales assistent (Duits)


Functie

  • Deze aantrekkelijke commercieel- administratieve functie in onze sterk groeiende onderneming met internationale uitstraling is zeer gevarieerd;
  • Na een substantiële opleidingsperiode in diverse afdelingen, wordt u met open armen ontvangen op de commerciële dienst;
  • Je leert het bedrijf, zijn producten en klanten beter kennen en gaandeweg staat u met uw team in voor de verkoop vanuit Evergem;
  • Je biedt vooral administratieve ondersteuning aan de buitendienst, fungeert als tweede aanspreekpunt voor de klanten, garandeert een voortreffelijke customer service, zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling en werkt de verkoopdossiers van A tot Z af.

Jouw profiel

  • Je bezit een bachelor diploma of diploma algemeen secundair onderwijs met enkele jaren ervaring
  • Je hebt bij voorkeur een eerste werkervaring achter de rug
  • Je woont binnen een straal van 30 km
  • Je bent communicatief, administratief onderlegd en werkt nauwkeurig
  • Je kan zelfstandig werken
  • Kennis van het Duits
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Klanten: Key accounts
  • Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Merchandisingacties op poten zetten bij een klant tijdens promotionele acties (producten benadrukken, afficheren, ...)
  • Het plan voor klantenwerving ontwerpen en de klantbezoeken plannen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Producten presenteren of demonstreren bij de klant en advies geven
  • Het commerciële voorstel uitwerken
    Samen met de klant de voorwaarden van de verkoopovereenkomst of de prijsraming overeenkomen
  • Domein: Groothandel
  • Domein: Detailhandel
  • Domein: Distributie
  • De klantenwerving administratief opvolgen en het team informeren
  • Domein: Intermediaire handel
  • Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen
  • De bestelling (beschikbaarheid van producten, leveringstermijn, behandeling van klachten, ...) en de klanten (getrouwheidsacties, tevredenheidsenquêtes, aanmaningen, ...) opvolgen

Aanbod

  • Een zeer gedegen interne opleiding in een stabiel en dynamisch bedrijf;
  • Toffe collega's en een aangename, familiale werksfeer;
  • Een uitdagende job met verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden in een sterk groeiende onderneming;
  • Een aantrekkelijk loonpakket dat evolueert in functie van uw inzet en prestaties.

Solliciteren

Ine Verstraete
09/39 71 580
ine@oxida.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht