Job 65 van 290


Report this listing

Solliciteren



Coördinator thuisdiensten (m/v)


Functie

Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en de werking van de dienst gezinszorg, poetsdienst en warme maaltijden. Zo ben je o.a. verantwoordelijk voor de opvolging van werkverdeling, werkorganisatie, uurroosters en verlofregeling van de personeelsleden thuisdiensten. Met betrekking tot de cliënten ben je verantwoordelijk voor de begeleiding, dossieropvolging d.m.v. huisbezoeken en de administratie met betrekking tot de wettelijke administratieve verplichtingen i.v.m. de erkenning van de diensten en betoelaging van overheidswege.

Je werkt samen met een collega uit Boutersem in duobaan en met de coördinatoren van de thuisdiensten in Bierbeek om de gemeenschappelijke dienst voor gezinszorg Boutersem-Bierbeek verder uit te bouwen.

Jouw profiel

Minstens houder zijn van een bachelordiploma (hoger onderwijs korte type) in een mens-wetenschappelijke richting;

in het bezit zijn van een rijbewijs B;

bij voorkeur reeds relevante ervaring in de thuiszorg hebben;

basiskennis van Frans en Engels;

een zeer goede kennis hebben van de courante IT-toepassingen;

planmatig kunnen werken en een goed inschattingsvermogen hebben;

in het bezit zijn van goede communicatieve en administratieve vaardigheden;

flexibiliteit;

voldoen aan de algemene toelatings- en aanwervingsvoorwaarden;

slagen in een aanwervingsexamen dat begin juni 2024 wordt georganiseerd

  • Aanvraagdossiers voor sociale hulp samenstellen en administratief opvolgen
  • Informatie over de regelgeving en de sociale hulpmogelijkheden actueel houden
    Een partnernetwerk uitbouwen
  • Een overzicht van de activiteiten opstellen en meedelen aan de verantwoordelijken en/of de partners en/of politici
  • Individuele dossiers voorleggen aan het team en aan de gespecialiseerde diensten
  • De persoon informeren over sociale hulpmogelijkheden en administratieve stappen
    De persoon doorverwijzen naar bevoegde organisaties, een arts, een integratievereniging, hulpnetwerken, ...
  • De situatie en de behoeften van de persoon analyseren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Samen met de persoon of het gezin een sociaal begeleidingsplan opstellen en opvolgen

Aanbod

Wat bieden we:

extra- legale voordelen: maaltijdcheques (€8), fietsvergoeding, mogelijkheid tot fietsleasing, gratis openbaar vervoer woon-werk, kilometervergoeding voor dienstverplaatsingen, gunstige vakantieregeling, hospitalisatieverzekering;

glijdende werktijden;

voltijds contract onbepaalde duur met onmiddellijke indiensttreding;

verloning volgens de openbare sector: B1 – B3: minimum €2.940,85 – maximum €4.955.26 bruto per maand;

anciënniteit uit privé of zelfstandige activiteit kan in aanmerking genomen worden indien relevant;

werken in een fijne werkomgeving met goede collega’s en een positieve sfeer;

Solliciteren

BRAM GEERKENS
016 73 44 78
personeel@boutersem.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht