Job 10 van 109


Report this listing

Solliciteren



Manager Transportplanning Baantransport


Functie

Als Coördinator Centrale Planning & Checkpoint bij onze klant te Antwerpen ben jij verantwoordelijk voor de controle, opvolging en aansturing van het team van transportplanners (ongeveer 14 personen). Jouw doel is een zo efficiënt mogelijke werkwijze te realiseren. Jouw overkoepelende en participatieve rol vereist een professionele aanpak, waarbij je de organisatie binnen jouw afdeling nauwlettend beheert en samenwerkt met andere afdelingen binnen de groep.

Taken en Verantwoordelijkheden:

  • Organiseren en coördineren van de werkzaamheden op de Centrale Planning om een efficiënte winst in de logistieke keten te waarborgen.
  • Dagelijkse controle van de logistieke flow en bijsturen waar nodig.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor jouw afdeling en andere afdelingen (Customer Service, Operations, Transportafdeling, enz.) om een vlotte samenwerking te garanderen.
  • Bewaren van het overzicht binnen jouw afdeling, inclusief personeelsbezetting en planning. Actieve deelname in het team, waarbij je het eerste aanspreekpunt bent voor vragen en verantwoordelijk bent voor feedbackgesprekken met werknemers.
  • Formuleren van verbetervoorstellen en bijhouden van up-to-date cijfermateriaal.

Jouw profiel

Je bent in het bezit van een bachelor diploma in de logistiek en meerdere jaren ervaring in een leidinggevende rol.


  • Kennis van warehouse management, truck- en lichtertransport, en het vermogen om het team in te plannen in functie van de werkdruk.
  • Goed timemanagement en het vermogen om kalm te blijven in onverwachte situaties.
  • Sterke communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels. Deze skills komen van pas bij interacties met andere afdelingen en binnen jouw eigen team, bijvoorbeeld tijdens feedbackgesprekken en overlegmomenten over samenwerkingen met andere afdelingen.
  • Als teamleider kun je doeltreffende beslissingen nemen om een optimaal resultaat te behalen.
  • Stuurinstrumenten ontwikkelen voor aankoop-, bevoorradings- of verzenddiensten en locaties (platformen, opslagplaatsen, ...)
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • Het logistiek plan van een organisatie opstellen en implementeren (voorschriften, werkmethodes, ...)
  • Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klant en de eisen van de leverancier
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De logistieke strategie van een organisatie ontwikkelen of meewerken aan de ontwikkeling en toepassing ervan
  • Haalbaarheidsonderzoek uitvoeren van een logistiek organisatie- of reorganisatieproject van een locatie (magazijn, opslagplaats, platform, ...) of dienst (bevoorradingen, aankopen, transport, ...)

Aanbod

Boven op de verloning op basis van jouw opleiding en werkervaring krijg je ook:

  • Voor een werkweek van 38h in een glijtijdensysteem heb je 31 vakantiedagen per jaar.
  • Maaltijdcheques vanaf dag 1.
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Mogelijkheid tot één vaste thuiswerkdag per week.
  • Optie tot een aantrekkelijke fietsleasing.
  • Uitdagende en administratief gevarieerde functie in een internationale werksfeer.
  • Je krijgt bij opstart een grondige interne opleiding ter ondersteuning.
  • Meteen een vast contract onder de klant.
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • GSM

Solliciteren

Kristof Poppe
015/551.526
mechelen@wesearchjobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht