Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



HR Medewerker


Functie

Op zoek naar een leuke, afwisselende functie waar je nauwkeurig en hands-on kan werken?
Jouw takenpakket als HR Medewerker;

  • Je bent het aanspreekpunt voor je collega’s inzake personeelsadministratie, sociale wetgeving en andere HR gerelateerde vragen of issues
  • Je verwerkt maandelijks de payroll in samenwerking met het sociaal secretariaat
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagdagelijkse personeelsadministratie
  • Je beheert de uitzendkrachten, volgt afwezigheden op en maakt sociale documenten op
  • Je bezorgt jouw collega’s alle nodige info rond loopbaanonderbreking etc. en ondersteunt hen bij de aanvragen hiervan
  • Je plant de medische onderzoeken in, maakt contracten op, beheert verzekeringen en arbeidsongevallen, …
  • Je zet een beleid uit rond coördineren en opvolgen van opleidingsprojecten voor onze medewerkers
  • Je werkt actief mee aan tal van HR projecten en je helpt bij het stroomlijnen van onze HR-processen
  • Leuke ideeën of intiatieven om de funfactor op het werk te verbeteren zijn altijd welkom

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma (idealiter binnen HR) en hebt reeds een 5-tal jaar relevante werkervaring
  • Sociale wetgeving en payroll hebben voor jou geen geheimen
  • Betrokkenheid, discretie, integriteit en empatisch vermogen zijn een must
  • Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig
  • Je kan voor jezelf prioriteiten stellen om zo vooropgestelde deadlines te behalen
  • Je bent een vlotte communicator en dit zowel in het Nederlands als in het Frans
  • Je bent een teamplayer en je bouwt samen met de HR Manager aan een vlotte samenwerking
  • Je werkt vlot met MS Office en bent het gewend om te werken met HR gerelateerde tools
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Wat hebben wij te bieden?

  • Een vast contract, mooie verloning en tal van extralegale voordelen
  • Een flexibel uurrooster, 2 dagen thuiswerk en 9 ADV dagen
  • Een open werksfeer waarin iedereen elkaar met de voornaam aanspreekt. Bij ons ben je geen nummer
  • Een fijne werkomgeving waarin je dagelijks bouwt aan je relatie met je collega’s
  • Een organisatie waarin continu verbeteren centraal staat en je de kans krijgt om zelfstandig en probleemoplossend te werken
  • Je overlegt regelmatig met de HR Manager, het ideale moment om zelf ook aan te geven hoe jij je voelt in de job en waar je eventueel extra hulp nodig hebt. Dit is ook een perfect moment om te brainstormen of om leuke ideeën naar voor te brengen
  • Een organisatie waarin je de kans krijgt om HR projecten zelf aan te pakken, rekening houdend met onze cultuur en de vooropgestelde deadlines

Solliciteren

Sien Olbrechts
0485534131
sien@oconnect.be

Solliciteren