Op zoek naar een leuke, afwisselende functie waar je nauwkeurig en hands-on kan werken?
Jouw takenpakket als HR Medewerker;
Je bent het aanspreekpunt voor je collega’s inzake personeelsadministratie, sociale wetgeving en andere HR gerelateerde vragen of issues
Je verwerkt maandelijks de payroll in samenwerking met het sociaal secretariaat
Je bent verantwoordelijk voor de dagdagelijkse personeelsadministratie
Je beheert de uitzendkrachten, volgt afwezigheden op en maakt sociale documenten op
Je bezorgt jouw collega’s alle nodige info rond loopbaanonderbreking etc. en ondersteunt hen bij de aanvragen hiervan
Je plant de medische onderzoeken in, maakt contracten op, beheert verzekeringen en arbeidsongevallen, …
Je zet een beleid uit rond coördineren en opvolgen van opleidingsprojecten voor onze medewerkers
Je werkt actief mee aan tal van HR projecten en je helpt bij het stroomlijnen van onze HR-processen
Leuke ideeën of intiatieven om de funfactor op het werk te verbeteren zijn altijd welkom
Jouw profiel
Je beschikt over een bachelor diploma (idealiter binnen HR) en hebt reeds een 5-tal jaar relevante werkervaring
Sociale wetgeving en payroll hebben voor jou geen geheimen
Betrokkenheid, discretie, integriteit en empatisch vermogen zijn een must
Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig
Je kan voor jezelf prioriteiten stellen om zo vooropgestelde deadlines te behalen
Je bent een vlotte communicator en dit zowel in het Nederlands als in het Frans
Je bent een teamplayer en je bouwt samen met de HR Manager aan een vlotte samenwerking
Je werkt vlot met MS Office en bent het gewend om te werken met HR gerelateerde tools
Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wettelijke aangifte indienen
Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
Aanbod
Wat hebben wij te bieden?
Een vast contract, mooie verloning en tal van extralegale voordelen
Een flexibel uurrooster, 2 dagen thuiswerk en 9 ADV dagen
Een open werksfeer waarin iedereen elkaar met de voornaam aanspreekt. Bij ons ben je geen nummer
Een fijne werkomgeving waarin je dagelijks bouwt aan je relatie met je collega’s
Een organisatie waarin continu verbeteren centraal staat en je de kans krijgt om zelfstandig en probleemoplossend te werken
Je overlegt regelmatig met de HR Manager, het ideale moment om zelf ook aan te geven hoe jij je voelt in de job en waar je eventueel extra hulp nodig hebt. Dit is ook een perfect moment om te brainstormen of om leuke ideeën naar voor te brengen
Een organisatie waarin je de kans krijgt om HR projecten zelf aan te pakken, rekening houdend met onze cultuur en de vooropgestelde deadlines