Job 10 van 48


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende | Voltijds of 4/5


Functie

Je vervult een administratieve binnendienst met volgend takenpakket:

  • Offerteaanvragen behandelen en oplossingen voorstellen aan klanten
  • Bestellingen en klantengegevens registreren in Navision
  • Leads doorgeven aan verkopers
  • Prijslijsten updaten en voorraadadministratie
  • Je contacteert klanten voor bijkomende info of status orders.

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Nederlands beheer je perfect. Je behelpt je goed in het Engels en Frans. Kennis Duits is pluspunt.
  • Je werkt gefocust en gestructureerd, digitalisatie schrikt jou niet af
  • Je hebt een correcte mentaliteit: hands-on, stressbestendig, proactief.
  • Je hebt reeds een eerste relevante werkervaring.
  • Ervaring met Navision is een pluspunt.
  • Je woont binnen een straal van 20 km van Meulebeke.
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

  • Je kan meegroeien met het bedrijf met groei ambities in internationalisatie en innovatie.
  • Je komt terecht in een familiale sfeer, met ruimte voor jouw persoonlijke inbreng.
  • Wij bieden een marktconform en correcte verloning volgens jouw voorkennis en -ervaring.

Solliciteren

Sylvie Dejonghe
+32468342055
sylvie@uma-hr.be

Solliciteren