Functie
We mogen me trots zeggen dat we een sterke naam hebben binnen onze sector. Nog niet van ons gehoord? Dan moet je weten dat we al meer dan 25 jaar gepassioneerd zijn over alles wat met liften te maken heeft. Ondanks dat we concurreren met de grote jongens, blijven we een gezellige familie-KMO met 32 medewerkers, waar broer en zus de touwtjes in handen hebben.
Bij binnenkomst in onze showroom is het vaak duidelijk dat we niet zomaar een standaard liftbedrijf zijn. We kiezen bewust voor hoogwaardige producten die zowel op het gebied van design als kwaliteit blijven verbazen.
Op dit moment zijn we op zoek naar een nieuwe medewerker voor onze afdeling 'onderhoud en interventies’.
Wat houdt de functie in?
Je wordt onderdeel van een hecht team. Terwijl je collega Stijn zich bezighoudt met technische ondersteuning, neem jij de administratieve taken voor je rekening. Dit omvat onder andere het beheren van de agenda's van de servicetechnici, klantcommunicatie, offerte-opmaak en het beantwoorden van noodgevallen.
Met andere woorden, je bent de essentiële schakel tussen onze klanten en onze collega's. Hier zijn enkele van je taken:
-
Je stelt wekelijks een planning op voor onze servicetechnici en past deze ad hoc aan indien nodig;
-
Je plant afspraken in en communiceert deze naar onze klanten;
-
Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor de telefoon, waar alle service- en onderhoudsgerelateerde oproepen binnenkomen;
-
Je stelt offertes op voor onderhoudscontracten en kleine reparaties aan de hand van sjablonen;
-
Maandelijks houd je de zaakvoerders op de hoogte van de cijfers en rapportages;
-
Je kijkt naar manieren om processen verder te optimaliseren; efficiëntieverbeteringen geven jou energie;
-
Je fungeert als brug tussen verschillende teams, waarbij je zorgt voor een vlotte communicatiestroom.
Jouw profiel
Naar wie zijn we precies op zoek?
Dat je
planmatig en organisatorisch sterk bent
, lijk ons een evidentie. Daarnaast zijn we ook naar iemand die:
-
Een bachelorsdiploma op zak heeft (of gelijkgesteld door ervaring);
-
In de ideale wereld kan je al terugblikken op ervaring in een gelijkaardige functie;
-
Zich naast het vlot uitdrukken in het Nederlands, ook de Franse en/of Engelse taal beheerst;
-
Een interesse hebt om onze producten beter te leren kennen;
-
De kalmte met gemak kan bewaren. Stressen staat niet in je woordenboek;
-
Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende stakeholders en doelgroepen. Het ene moment hang je aan de lijn met één van onze klanten, het ander moment heb je een service technieker aan de lijn;
-
Maar vooral zijn we op zoek naar iemand met tonnen
GOESTING
. Die zin heeft om er samen met onze klant voor te gaan.
-
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
-
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
-
Documenten coderen, klasseren en archiveren
-
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Aanbod
Wat krijg je hiervoor in ruil?
Naast lid worden van een enthousiast team binnen een dynamisch, innovatief & financieel gezond familiebedrijf, bieden we jou ook nog het volgende:
-
Een
vast full-time contract
van onbepaalde duur;
-
Een aantrekkelijk brutosalaris, afhankelijk van je kennis en ervaring. Daarbovenop geniet je van een rijkelijke
onkostenvergoeding
;
-
Maaltijdcheques
van 8 euro;
-
Een
groeps- en hospitalisatieverzekering
;
-
Aanvullend op je
20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV-dagen
;
-
Ze werken ook met
anciënniteitsverlof
;
-
De ruimte om je aan de hand van interne en externe
opleidingen
volledig bij te scholen;
-
Op jaarbasis verschillende
bedrijfsfeestjes en activiteiten
, die jullie als collega’s alleen maar dichter bij elkaar brengt.
Solliciteren
Alix Vandenberghe
0491119970
alix.vandenberghe@vdl.be