Aalst | Administratieve klantendienst B2B | Empathie | Commercieel inzicht | Opstart 1 juni 2024
Werken in een Telenet Business Support Center
Als klantendienstmedewerker - of liever: 'customer care advisor - voor onze kleinere zakelijke klanten kom je terecht in een open cultuur en een warm nest waar we je talenten koesteren en je ruimte geven om te leren. Wie je ook bent: bij ons mag je 100% jezelf zijn. Telewerk is zeker mogelijk, al zien we je ook graag regelmatig in 't echt op kantoor. Zakelijke klanten helpen met de meest uiteenlopende vragen en meedenken over de beste customer care ervaring voor onze klanten? Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract? Dat steek je meteen op zak.
Je taken als Customer Care Advisor
Jij legt onze businessklanten in de bovenste schuif én in de watten. Als een echte Sherlock Holmes ga je op zoek naar de beste oplossing voor onze klanten en probeer je om hen in één contactmoment verder te helpen. Door oprechte interesse te tonen en proactief de juiste vragen te stellen, kom je te weten welke extra oplossingen de klant nodig heeft. De partnershiprelatie die je opbouwt, leeft verder in je excellente nazorg. En of je als customer care advisor af en toe ook een mooie geste mag doen? 't Zal wel zijn.
Onze ideale Customer Care Advisor
Voor onze contact centers heb je geen specifiek diploma nodig, wel zoeken we vertrouwensband-bouwers en klantgerichte meedenkers die geen onderwerp uit de weg gaan. Je hebt commerciële flair, sterke communicatieve vaardigheden en een warme persoonlijkheid.
Wat wij te bieden hebben
Jij bent er voor onze zakelijke klanten, en wij zijn er voor mekaar. Je komt niet terecht in zomaar een contactcenter , maar in een warm team waarin je jezelf kan en mag ontplooien. Wat we nog in de strijd gooien om je te overtuigen?
Zin in een job met inhoud en afwisseling? Word Customer Care Advisor bij Telenet. Solliciteer nu door ons je cv en motivatiebrief te bezorgen via de knop hieronder. We bellen je op voor een korte screening. Jij stelt jouw vragen, wij de onze. Zo doen we een eerste selectie. Vervolgens bezorgen we jou een persoonlijkheidstest en een proef waarbij we onder meer peilen naar je vermogen om logisch te redeneren. Geslaagd? Dan volgt er een dieptegesprek van een uur en checken we je referentie(s). Afsluiten doen we met een gesprek met de hiring manager … en jouw krabbel onder een vast contract?