Job 6 van 23


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker


Functie

Liantis is op zoek naar een tijdelijke klantenadviseur om het team Integration Services te ondersteunen.

Jij biedt de klanten en partners antwoorden op al hun vragen rond boekhoudpakketten:

Als Klantenadviseur Integration Services kom je terecht in het team `coördinatie en planning¿. Hierbij ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant voor functionele en technische ondersteuning. Je behandelt binnenkomende vragen en biedt de meest gepaste oplossing aan.

Je zorgt voor een betrouwbare uitbouw van een professionele documentatie en communicatie om zo de dienstverlening te standaardiseren en verbeteren. (opmaak, digitalisering en onderhoud van FAQ)

Voor een efficiënt verloop van onze dienst, ben je verantwoordelijk voor een realistische planning en agendabezetting. Je groepeert projecten (of deelprojecten) naar vereiste expertise, tijd en afstand en optimaliseert de planning naar de experten binnen uw team.

Bedrijfsprofiel:

Liantis is een compagnon de route, voor mensen die ondernemen en anderen tewerkstellen. We staan naast de zijde van de klant, bij elke stap van het ondernemerstraject: van de start als zelfstandige tot aan het pensioen. Van de aanwerving van het eerste personeelslid tot de uitbouw van je hr- en welzijnsbeleid. Hoe we begeleiden? Met een geïntegreerde aanpak, digitaal en vanuit zestig verschillende locaties in België. Zodat ondernemers zich met een gerust hart kunnen focussen op hun business, terwijl Liantis hun mensenzaken op zich neemt.

Jouw profiel

- Je behaalde een bachelordiploma of hebt een relevante werkervaring achter rug.

- Je bent beschikbaar tot en met eind oktober 2024.

- Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Frans.

- Je bent stressbestendig.

- Een aantrekkelijk loon aagevuld met maaltijd-en ecocheques. - Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling: je hebt de vrijheid je talenten te ontwikkelen en er is plaats voor opleiding. - Een glijdend uurrooster van 38 uur per week met 32 vakantiedagen.

  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen

Aanbod

- Een aantrekkelijk loon aagevuld met maaltijd-en ecocheques.

- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling: je hebt de vrijheid je talenten te ontwikkelen en er is plaats voor opleiding.

- Een glijdend uurrooster van 38 uur per week met 32 vakantiedagen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht