Job 4 van 14


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

Focus van deze gevarieerde HR-functie ligt voornamelijk op personeels- en loonadministratie en rekrutering.

  • Beheer van loonadministratie, contracten en personeelsdossiers.
  • Opstellen en opvolgen van vacatures, inclusief planning van sollicitatiegesprekken.
  • Bedenken van HR-gerelateerde posts voor social media.
  • Deelname aan HR-projecten zoals employer branding en medewerkers evenementen.
  • Samenwerking met een andere HR Officer voor dagelijkse taken en vervanging bij afwezigheid.
  • Dynamische en afwisselende job met geen enkele dag die hetzelfde is.

Jouw profiel

Vereisten

  • Full-time
  • Bachelor denk- en werkniveau
  • Bij voorkeur iemand met minstens 3 jaar ervaring in loon- en personeelsadministratie : ervarong in loonsadministratie en Payroll!
  • Discreet en nauwkeurig werken
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Uitstekende kennis Nederlands en basis Frans
  • Enthousiast
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren

Aanbod

  • Werkomgeving: Een gloednieuw gebouw met state-of-the-art kantoren.
  • Vakantie: 20 wettelijke vakantiedagen en 6 ADV-dagen.
  • Flexibele werktijden: Glijdende uren.
  • Autonomie: Veel vrijheid en zelfstandigheid in je functie.
  • Bedrijfswagen: Elektrische bedrijfswagen.
  • Samenwerking: Taken worden in tandem met je collega verdeeld.
  • Werkdagen: Geen weekendwerk.
  • Thuiswerk: Geen mogelijkheid tot thuiswerken.
  • Flex Income Plan: Mogelijkheid om extralegale voordelen te kiezen, zoals fietsleasing, terugbetaling van hospitalisatieverzekering, of een extra FIP verlofdag.

Solliciteren

Carmen
0472 98 07 58
carmen@talentboxx.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht