Job 2 van 6


Report this listing

Solliciteren



Account manager


Functie

Na een grondige opleidings- en inwerkperiode zal je samen met de internal sales het persoonlijke aanspreekpunt zijn voor klanten en prospecten in de regio West- & Oost-Vlaanderen.

- Je bent zowel een farmer als hunter: bestaande relaties onderhouden + uitbouwen nieuwe klanten

- Je legt voordurend contact op diverse niveaus (zaakvoerders, aankopers, productieverantwoordelijken etc). Goed luisteren en de behoefte analyseren is essentieel!

- Dagelijks maak je bezoekrapporten op en registreer je alle relevante informatie in het CRM-systeem

Bedrijfsprofiel:

Saey heeft als missie het aanleveren van kwaliteitsstaal en proactieve oplossingen voor de metaalverwerkende industrie.

Dit bedrijf zet sterk in op een partnership op lange termijn, wederzijds respect, betrouwbaarheid, innovatie, flexibiliteit en betrokkenheid.

Daarnaast maken ze er een punt van om duurzaam en maatschappelijk verantwoord te ondernemen.

Jouw profiel

- Je bent een enthousiast, dynamisch persoon. Jij weet van aanpakken!

- Je bent assertief en resultaatsgericht: deals afsluiten en relaties onderhouden is jouw doel!

- Je hebt de discipline om op een constructieve manier je eigen agenda vorm te geven

- Je kan de klantbehoefte analyseren en hierop anticiperen

- Je hebt enige ervaring in een (technische) B2B context

- Kennis van of ervaring in de ruime metaalsector is een pluspunt

Het bedrijf voorziet een zeer degelijke basisopleiding inzake het productassortiment en de digitale tools Je werkt voor een duurzaam en stabiel bedrijf Je komt terecht in een autonome, veelzijdige functie Verloning is bespreekbaar in functie van opleiding en ervaring Tal van extralegale voordelen: maaltijdcheques (8€/dag), hospitalisatieverzekering, groepsverzekering etc Dankzij de 40-urenwerkweek krijg je 12 ADV-dagen bovenop de 20 verlofdagen Tal van teamactiviteiten: Sint-Elooisfeest, BBQ, Lunch@work, jaarlijkse (groeps)activiteiten,...

  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Key accounts
  • De bestelling (beschikbaarheid van producten, leveringstermijn, behandeling van klachten, ...) en de klanten (getrouwheidsacties, tevredenheidsenquêtes, aanmaningen, ...) opvolgen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen

Aanbod

Het bedrijf voorziet een zeer degelijke basisopleiding inzake het productassortiment en de digitale tools

Je werkt voor een duurzaam en stabiel bedrijf

Je komt terecht in een autonome, veelzijdige functie

Verloning is bespreekbaar in functie van opleiding en ervaring

Tal van extralegale voordelen: maaltijdcheques (8€/dag), hospitalisatieverzekering, groepsverzekering etc

Dankzij de 40-urenwerkweek krijg je 12 ADV-dagen bovenop de 20 verlofdagen

Tal van teamactiviteiten: Sint-Elooisfeest, BBQ, Lunch@work, jaarlijkse (groeps)activiteiten,...

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht