Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Team Manager Customer Care


Functie

7500 REDENEN OM VOOR H.ESSERS TE KIEZEN

H.Essers is een internationaal en betrouwbaar familiebedrijf in de logistieke sector. Een plek waar onze 7,500 ambitieuze collega’s durven ondernemen, kansen grijpen en zo elke dag het verschil maken. Want duurzaam groeien, doen we samen. Er zijn zoveel redenen om voor H.Essers te kiezen, welke zijn de jouwe?

We zijn op zoek naar een Team Manager Customer Care.

JOUW UITDAGINGEN
Als Team Manager sta jij in voor het coachen, evalueren én enthousiasmeren van jouw teamleden. Jouw zorg is tevens een optimale bezetting garanderen. Met jouw ervaring breng je de nodige structuur die ervoor zorgt dat de kwaliteit gewaarborgd blijft. Het optimaliseren van processen behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.

Wat doe je concreet?
  • Als mentor draag je zorg voor het team en voor de permanente ontwikkeling van je medewerkers. Je weet als geen ander hoe je moet sturen, coachen en enthousiasmeren.
  • Naast het leidinggeven aan en het coördineren van jouw team, zorg je ervoor dat de workload goed op elkaar afgestemd is zodat de activiteiten vlot kunnen verlopen.
  • Als geen ander slaag je erin om de actuele kennis van de medewerkers af te stemmen met de huidige processen en procedures. Je zorgt ervoor dat het team steeds de meest geschikte werkwijze hanteert zodat er op de meest efficiënte en rendabele manier gewerkt wordt. Je streeft constant naar verbetering van de bestaande processen.
  • Als Team Manager Customer Care fungeer je als aanspreekpunt voor zowel interne collega’s als externe klanten.
  • Tot slot volg je de gangbare KPI’s op en ben je tevens verantwoordelijk voor het opmaken en opvolgen van de verlofplanning en de bezettingsgraad.

Jouw profiel

  • Als Team Manager ben je een geboren people manager én onderhandelaar die rendabiliteit, efficiëntie en degelijkheid hoog in het vaandel draagt. Een team motiveren, sturen en naar een hoger niveau tillen, zit je in de vingers.
  • Jouw ervaring, kennis en inzichten binnen een gelijkaardige functie zijn de perfecte basis. Je kan als geen ander een vertrouwensrelatie opbouwen en dit niet enkel met interne stakeholders, maar ook met klanten.
  • Met jouw visie en oplossingen neem je iedereen mee in jouw verhaal en weet je makkelijk te overtuigen.
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen

Aanbod

  • Jouw aantrekkelijk salaris vullen we aan met maaltijd- & ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, firmawagen, smartphone en laptop, onkostenvergoeding, en My Essers Benefits.
  • Je mag bijkomend rekenen op een zeer uitgebreide verlofregeling én de optie tot telewerken.
  • Gedragen door onze visie ‘Levenslang Leren’, biedt de H.Essers Academy je de vrije keuze uit diverse opleidingen die bijdragen tot jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • Jouw fysieke en mentale gezondheid worden versterkt vanuit het H.Essers-gezondheidsprogramma Fit2Grow.
  • Allergrootste troef is ongetwijfeld jouw plekje binnen de hechte H.Essers-familie.

Solliciteren

Sandra Snellinx
info@essers.com

Solliciteren