Job 2 van 13


Report this listing

Solliciteren



Verantwoordelijke logistiek en aankoop (vast contract)


Functie

  • Je beheert alle processen gerelateerd aan aankoop en logistiek. Dit kan gaan van het opvolgen van levertermijnen en klachten tot het opvragen van prijsoffertes en orderbevestigingen.
  • Je zorgt voor de planning aankoop grondstoffen.
  • Je maakt de planning op voor de verpakkingen van de bestellingen.
  • Je plant het transport in, zowel met interne als externe chauffeurs.
  • Je werkt nauw samen met de magazijnverantwoordelijke om alles vlot te laten verlopen.
  • Je volgt de doorlooptijden op van bestaande bestellingen en orderbevestigingen.
  • Je denkt mee aan de optimalisatie van nieuwe processen binnen aankoop en logistiek.
  • Je garandeert een optimaal voorraadbeheer.

Jouw profiel

  • Je hebt enkele jaren ervaring in aankoop en/of logistiek.
  • Je genoot bij voorkeur een opleiding als bachelor in een economische of technische richting of je hebt een equivalent door ervaring.
  • Je kan vlot communiceren en je staat op je strepen wanneer nodig.
  • Vlekkeloos communiceren in het Nederlands is voor jou geen probleem. Ook kan je je goed uitdrukken in het Frans en Engels, en heb je een basiskennis van het Duits.
  • Je bent punctueel en zet graag de puntjes op de ‘i’.
  • Je kan goed werken met Microsoft Office.
  • Kennis van ERP-systemen is een plus!
  • Je werkt graag in teamverband, maar kan ook zelfstandig werken.
  • Verantwoordelijkheidszin hebben
  • Overzicht kunnen bewaren, keep it simple
  • Analytisch zijn, inzicht hebben in processen
  • Flexibel en stressbestendig
  • Procedures uitwerken en aanpassen (ontvangst, opslag, ...)
    De toepassing van procedures controleren
  • Acties voor personeelsbeheer bepalen en opstarten
  • De werking van de logistieke teams superviseren of organiseren (technici, kadeopzichters, magazijnbeheerders, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De planning van het beheer van logistieke site(s) superviseren volgens activiteit (interne of externe stromen, specifieke orders, ...)
  • Samen met de betrokken diensten (verkoop, hoofdkantoor, ...) commerciële acties opvolgen en implementeren
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie

Aanbod

  • Een fulltime functie met een gevarieerd takenpakket.
  • Je komt terecht in een tof en dynamisch team en krijgt een leuke werkplek in ons makkelijk te bereiken kantoor gelegen te Eeklo.
  • Je kan rekenen op een aantrekkelijk en competitief salarispakket afhankelijk van je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.
  • Wij werken in een 40-uren-week (maandag t.e.m. vrijdag) met 12 ADV-dagen per jaar.
  • We geven jou ook ruimte voor opleiding.
  • Heb je interesse om deze uitdaging aan te gaan? Vul snel het sollicitatieformulier in! We nodigen je met plezier uit voor een kennismaking.

Solliciteren

Annelies Ostermeyer
0484 90 34 35
annelies.o@jobfacto.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht