Job 22 van 119


Report this listing

Solliciteren



Backoffice medewerker | Maldegem


Functie

Ben jij iemand die graag orde op zaken stelt? ‘Punctueel’ is your middle name en dat bewijs je maar al te graag.

Op zoek naar een afwisselende administratieve job binnen een familiaal bedrijf ? Dan hebben wij dé job voor jou.

Voor een moderne organisatie, actief in verzekeringen , zoeken we een nieuwe collega.

Wat ga je doen als backoffice medewerker?

  • Alle administratie omtrent (groep)verzekeringen neem jij voor jouw rekening.
  • Een mix van administratieve taken: de voorbereiding van dossiers, het opvragen van documenten en de input in het ERP-systeem.
  • Tot slot behandel jij alle inkomende communicatie zoals telefonie en mailverkeer.

Jouw profiel

Een match?

Ervaring binnen verzekering is mooi meegenomen, maar geen vereiste.

  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

Een nieuwe job én:

  • Onmiddellijk een contract van onbepaalde duur .
  • Voltijdse tewerkstelling van maandag tot vrijdag.
  • Mooie verloning: 2500 – 2800 euro bruto per maand .
  • Aantrekkelijke extralegale voordelen: maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering.
  • Werken doe je vanuit het prachtige kantoor in Maldegem.
  • Eerst en vooral krijg je een uitgebreide onboarding waarin je volledig ondergedompeld wordt binnen de wereld van verzekeringen .
  • Mogelijkheid om extern een opleiding te volgen zodat jij steeds op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen binnen de sector.
  • Een fijn team dat staat te poppelen om jou te ontmoeten!

Solliciteren

Aurea Loontjens
0472 07 46 17
hello@chapeau-agency.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht