Job 5 van 25


Report this listing

Solliciteren



loket- en administratieve medewerker


Functie

Onthaal van de klanten: Je bent het eerste contact van de klant en je staat in voor de dagelijkse bank- _en verzekeringsactiviteiten. Je krijgt diverse vragen van klanten. Je ontdekt de behoeftes en wensen van de klant en je speelt hierop in.

Administratieve ondersteuning en opvolging van de klantendossiers.

Afspraken vastleggen en agendabeheer.

Algemene bijstand van de dagelijkse werking van het kantoor.

Jouw profiel

- teamplayer

- klantvriendelijk

- enthousiast

- gedreven

- nauwkeurig

  • Klanten ontvangen en hun vraag identificeren (beheer van rekeningen, aankoop of verkoop van waardepapieren, informatie, ...)
  • Producten of diensten aan (potentiële) klanten voorstellen en verkopen (spaarplannen, beleggingen, ...)
    Afspraken met de klantenverantwoordelijken inplannen
  • Zicht- of spaarrekeningen openen
  • Evalueren of berekenen hoeveel contant geld er nodig is (biljetten, rolletjes munten, ...) en het bij de Nationale Bank bestellen
  • Klanten sensibiliseren over het gebruik van geldautomaten en e-services en ze daarbij ondersteunen
  • De kassa tellen, verschillen vaststellen en fouten corrigeren

Aanbod

Je komt terecht in een dynamisch team in een familiaal kantoor waar een huiselijkse sfeer heerst . Je geniet tal van opleidingen waardoor je ook verder kan ontwikkelen in jouw functie. Je ontvangt een mooie verloning met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering.

Solliciteren

Nadia Depecker
nadia15@live.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht