Je hebt kennis van CSS en HTML , enige bekendheid met PHP is een pluspunt.
Je werkt vlot met
WordPress
als front-end, maar je bent ook bereid je te verdiepen in
Drupal
.
Je adviseert het marketingteam over optimalisatiestrategieën om onze websites hoog te laten ranken.
Je streeft naar maximale prestaties en gebruiksvriendelijkheid in websiteontwikkeling.
Je beheerst moeiteloos de basisprincipes en denkprocessen van
UI/UX-design
. Hiermee zet je ook het design van onze grafisch ontwerper om in een gebruiksvriendelijke website.
Je coördineert de ontwikkeling van onze
interactieve Ursus webshop
in samenwerking met onze IT-partner, implementeer webshops in bestaande websites en koppel toekomstige webshops aan het ERP-systeem.
Je leidt het project voor de ontwikkeling van een overkoepelend PIM en beheert het proces.
Je gebruikt jouw IT-kennis om ons bedrijf te adviseren bij het nemen van IT-gerelateerde beslissingen en bij te dragen aan de verbetering van de operationele efficiëntie.
Je neemt plaats binnen het marketingteam en rapporteert aan de marketingmanager.
Jouw profiel
Heb jij een bachelor- of masterdiploma in informatica of een vergelijkbare richting?
Toon je affiniteit met WordPress, Drupal, CRM- en ERP-systemen?
Kan je zelfstandig werken en ben je niet bang om verantwoordelijkheid te nemen?
Beschik je over het vermogen om efficiënt te werken en het overzicht te behouden?
Heb je analytisch denkvermogen, kan je vooruit denken en heb je inzicht in processen?
Kun je helder communiceren? Ook met niet-technische collega’s?
Ben je flexibel, sociaal en voel je je goed in teamverband?
De kwaliteit van de interacties en het verloop van de fora of debatten tussen internetgebruikers controleren
De site actualiseren met behulp van een administratie-interface
De realisatie van webpagina's controleren
De kennisdatabank van typevragen en -antwoorden opvolgen en actualiseren (Frequently Asked Questions)
Informatie en interacties tussen internetgebruikers verzamelen en ze per thema, typologie, ... ordenen
Aanbod
Een fulltime functie met een gevarieerd takenpakket.
Je wordt lid van een enthousiast en dynamisch marketingteam en krijgt een aangename werkplek in ons nieuw, gemakkelijk bereikbaar kantoor in Eeklo.
Een aantrekkelijk en competitief salarispakket, gebaseerd op jouw ervaring, wordt aangevuld met voordelen zoals een groepsverzekering, een woon-werkvergoeding en maaltijdscheques.
Onze werktijden zijn flexibel binnen een
40-uren werkweek
van maandag tot en met vrijdag, met
12 ADV-dagen
per jaar.
Hoewel thuiswerken mogelijk is, geven we de voorkeur aan persoonlijke interactie in ons kantoor.
We investeren in jouw professionele ontwikkeling door middel van
opleidingsmogelijkheden.