Bedrijf
Voor een van onze klanten in de regio Antwerpen (bedrijf acties in fabricage van capsules voor de pharmaceutische industrie) is Jobmatch per direct op zoek naar een Logistiek Assistent.
Het coördineren en afhandelen van alle vragen en verzoeken van klanten teneinde het marktaandeel te vergroten, de marktkennis te vergroten en de commerciële doelen te bereiken. Je vormt de schakel tussen de roganisatie en haar externe klanten om optimale service te verlenen en totale klanttevredenheid te garanderen.
Verwerkt inkooporders van klanten door de grootte, het type, de opdruk, de kleuren ... (in overeenstemming met het technisch referentiebestand), de prijs, de voorwaarden, de verzenddatum(s) en de hoeveelheid te controleren.
Mededelen van huidige doorlooptijden voor inkooporders van klanten aan de klant. Indien nodig onderhandelen met planning en klant om de ideale doorlooptijd voor alle partijen te verkrijgen. Bevestig de orders door een orderbevestiging te sturen.
Verzenddata van alle openstaande orders bewaken en samenwerken met de afdeling Supply Chain om een snelle verzending te garanderen. Bewaak achterstallige orders en coördineer oplossingen met alle betrokken afdelingen om vertragingen te minimaliseren/vermijden.
Beheren en bijwerken van de klantdossiers om te garanderen dat alle betrokken partijen over volledige en nauwkeurige informatie beschikken.
Klachtafhandeling
Organiseren van de follow-up van alle administratieve taken en acties
Jouw profiel
Je bent administratief zeer sterk
Je bent nauwkeurig, stipt en secuur
Je hebt reeds meerdere jaren ervaring op de klantendienst van een logistiek of industriebedrijf
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en zeer goed Engels (Engels is de voertaal binnen de organisatie)
Je hebt een commercële mindset
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Kopieerwerk verrichten
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Aanbod
Een uitdagende job bij een moderne en vooruitstrevende organisatie
Een marktconform salaris en additionele secundaire arbeidsvoorwaarden
De mogelijkheid om na 3 maanden deels (maximaal 2 dagen per week) vanuit huis te werken