Job 48 van 161


Report this listing

Solliciteren



Account Solutions Representative (M/V/X)


Functie

Bedrijf
Voor een van onze klanten in de regio Antwerpen (bedrijf acties in fabricage van capsules voor de pharmaceutische industrie) is Jobmatch per direct op zoek naar een Logistiek Assistent.
Het coördineren en afhandelen van alle vragen en verzoeken van klanten teneinde het marktaandeel te vergroten, de marktkennis te vergroten en de commerciële doelen te bereiken. Je vormt de schakel tussen de roganisatie en haar externe klanten om optimale service te verlenen en totale klanttevredenheid te garanderen.
  • Verwerkt inkooporders van klanten door de grootte, het type, de opdruk, de kleuren ... (in overeenstemming met het technisch referentiebestand), de prijs, de voorwaarden, de verzenddatum(s) en de hoeveelheid te controleren.
  • Mededelen van huidige doorlooptijden voor inkooporders van klanten aan de klant. Indien nodig onderhandelen met planning en klant om de ideale doorlooptijd voor alle partijen te verkrijgen. Bevestig de orders door een orderbevestiging te sturen.
  • Verzenddata van alle openstaande orders bewaken en samenwerken met de afdeling Supply Chain om een snelle verzending te garanderen. Bewaak achterstallige orders en coördineer oplossingen met alle betrokken afdelingen om vertragingen te minimaliseren/vermijden.
  • Beheren en bijwerken van de klantdossiers om te garanderen dat alle betrokken partijen over volledige en nauwkeurige informatie beschikken.
  • Klachtafhandeling
  • Organiseren van de follow-up van alle administratieve taken en acties

Jouw profiel

  • Je bent administratief zeer sterk
  • Je bent nauwkeurig, stipt en secuur
  • Je hebt reeds meerdere jaren ervaring op de klantendienst van een logistiek of industriebedrijf
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en zeer goed Engels (Engels is de voertaal binnen de organisatie)
  • Je hebt een commercële mindset
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Een uitdagende job bij een moderne en vooruitstrevende organisatie
  • Een marktconform salaris en additionele secundaire arbeidsvoorwaarden
  • De mogelijkheid om na 3 maanden deels (maximaal 2 dagen per week) vanuit huis te werken

Solliciteren

Jamal Slotboom
+32 3 224 77 50

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht