Job 49 van 161


Report this listing

Solliciteren



(Service) Planner (M/V/X)


Functie

Bedrijf
Voor een klant van ons uit Kontich, is Jobmatch, ter versterking van hun Service team, op zoek naar een enthousiaste en klantvriendelijke collega voor de PLANNING / DISPATCHING van onze onderhoudstechniekers.

Hou je van afwisseling en dynamiek in je werk? Ben je een teamplayer en communicatief sterk? In deze functie komen planning, technische werkvoorbereiding en support samen.  Als SERVICE PLANNER maak je deel uit van ons Service team dat verantwoordelijk is voor het inplannen van de Service techniekers. Deze techniekers voeren onderhoud en herstellingen uit aan de persluchtinstallaties van hun klanten in gans België en Luxemburg.

  • Je zal dagelijks telefonisch in contact staan met onze klanten om de inplanning en werkvoorbereiding van onze techniekers zo vlot en efficiënt mogelijk te laten verlopen.
  • Je controleert welk type onderhoud nodig is, bekijkt welk onderhoudspakket daarbij hoort en plant het onderhoud in bij de service technieker in die regio.

Technisch inzicht, administratieve skills en een aardig mondje Frans zijn de kerncompetenties van de kandidaten die we zoeken.

Jouw profiel

  • je bent stressbestendig, flexibel en organisatorisch sterk
  • je denkt oplossingsgericht
  • je hebt een affiniteit met techniek
  • je bent een teamplayer, klantgericht en communicatief sterk
  • je hebt een sterk geografisch inzicht
  • je kan vlot met een pc werken (Google Workspace, kennis SAP is een pluspunt)
  • je spreekt vlot Nederlands
  • je kan je uit de slag trekken in het Frans en Engels
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren

Aanbod

  • je werkt in een internationaal en financieel gezond bedrijf
  • je werkt in een hecht team
  • je volgt een inwerktraject om de producten te leren kennen en je wegwijs te maken in de organisatie
  • je krijgt regelmatig bijscholingen en softskill opleidingen
  • je krijgt een marktconform salaris
  • 20 vakantiedagen, 12 ADV-dagen en 1 dag extra vakantie per 5j dienst
  • maaltijdcheques
  • pensioensparen volledig op kosten van de werkgever
  • verzekering voor privé ongevallen
  • glijdende uren (stamuren tss 9 en 16u - vrijdag tot 15u)

Solliciteren

Jamal Slotboom
+32 3 224 77 50

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht