Job 46 van 118


Report this listing

Solliciteren



Consulent


Functie

Als Consulent dienstencheques ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je onthaalt deze op kantoor of helpt hen telefonisch verder. Je beantwoordt vragen en adviseert hen. Complexe vragen of problemen bespreek je eerst met je kantoorverantwoordelijke.

Je schrijft nieuwe klanten in en brengt alles in orde op administratief vlak.

Je bent ook het eerste aanspreekpunt voor sollicitanten en huishoudhulpen. Je bouwt een professionele band met hen op. Je beantwoordt vragen en maakt concrete afspraken. Je informeert de huishoudhulpen over hun rechten en plichten. Je informeert nieuwe huishoudhulpen over de werkwijze en de verwachtingen.

Als consulent zal je instaan voor een goede planning van de huishoudhulpen en klanten.

Je contacteert klanten met voorstellen en volgt afwezigheden van huishoudhulpen op.Je voorziet vervanging indien nodig en zorgt ervoor dat huishoudhulpen geen openstaande uren hebben.

Je staat in voor de voorbereiding van de loonadministratie. Je controleert de prestaties en controleert of alle cheques gevalideerd zijn. Je volgt ook betalingsachterstand op.

Je voorziet alle nodige documenten van de huishoudhulpen (contracten, bijlagen,aansluitingen extra-legale voordelen, etc.).

  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Solliciteren

Kardasz Anna
0487423033
personeel@qualityofservice.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht