Functie
Voor een bedrijf in de regio van Wielsbeke zijn we op zoek naar een commerciële back-office medewerker.
Je bent verantwoordelijk voor:
- het behandelen van de aanvragen van de klanten;
- het omzetten van de klantenwensen in concrete ontwerpen;
- het voorbereiden van gedetailleerde offertes;
- het opvolgen van offertes;
- het verwerken van binnenkomende bestellingen in het ERP-pakket;
- het voorbereiden van leveringen (planning en coördinatie).
Jouw profiel
Je bent in het bezit van een bachelordiploma of hebt reeds 5 jaar ervaring in een gelijkaardige sector.
Je bent klantgericht ingesteld.
Je werkt graag in teamverband om zo telkens naar dezelfde doelen te streven.
Ervaring met een ERP-pakket is een groot pluspunt.
Omwille van het vele klantencontact spreek je vlot Nederlands.
-
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
-
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
-
Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
-
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
-
Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
Aanbod
Je komt terecht in een dynamische KMO met open communicatie.
Je krijgt een gevarieerd takenpakket en er wordt een opleiding voorzien voor jou.
Je kan rekenen op een meer dan marktconform salaris, aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.
Er wordt gewerkt met een flexibel uurrooster.
-
Maaltijdcheques
-
Hospitalisatieverzekering
Solliciteren
Lisa Van Maele
051 40 65 02
tielt@experza.be