In deze functie sta je onder meer in voor volgende taken:
✓ Je bent het eerste aanspreekpunt van ons kantoor en ontvangt de klanten en binnenkomende telefonische oproepen;
✓ Informeren van onze klanten bij allerhande vragen of doorverbinden naar hun dossierbeheerders;
✓ Je staat verder in voor de opvolging van klantendossiers, opstartbegeleiding, loonberekeningen van de bestuurders, aanpassingen sociale bijdragen
en nog zo veel meer...
Waar zijn wij naar op zoek?
✓ Je hebt ervaring als administratief medewerker of onthaalbediende;
✓ Je bent sociaal, vriendelijk, leergierig en klantgericht;
✓ Je kan efficiënt en zelfstandig werken, je bent stressbestendig en kan prioriteiten stellen, flexibel en communicatief sterk;
✓ Je hebt een goede kennis van Microsoft Office (Outlook, Word, Excel);
Wat krijg je hiervoor in de plaats?
✓ Fijne collega's in een groeiende en dynamische werkomgeving;
✓ Een functie met veel verantwoordelijkheden, persoonlijk contact en variatie;
✓ Een vast contract in dienstverband met een aantrekkelijk salarispakket en extralegale voordelen;
✓ Een gezonde “Work Life Balance” in een filevrije omgeving, vlot bereikbaar via het openbaar vervoer en voldoende parkeergelegenheid;
Sven Eelen
03/808.52.10
info@addicom.be