Als service line leader (ook wel
Business Unit verantwoordelijke
) van het Mystery Shopping team ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen en het laten groeien van onze Mystery Shopping business en het team.
Dit houdt in dat je een
business plan
schrijft en actief nadenkt over toekomst en verdere uitbouw van de Mystery Shopping business en het team.
Met jouw
Client First focus
laat je huidige klanten groeien en genereer je nieuwe klanten.
Je bent eindverantwoordelijk voor de projecten van het Mystery Shopping team van begin tot einde, samen met de projectverantwoordelijken.
Je waakt over de
algemene groei en wellbeing
van het team. Het team bestaat uit een vijftal medewerkers, jij rapporteert aan de Managing Director.
Je bent eindverantwoordelijk voor de
tevredenheid
van een aantal bestaande klanten over de projecten die je voor hen doet.
Je maakt deel uit van het bredere Channel Performance netwerk binnen onze Ipsos Community.
Jouw profiel
Je hebt een
commerciële mindset
en je houdt ervan om enerzijds klantenrelaties te onderhouden en repeat business te genereren en anderzijds nieuwe klantenrelaties op te bouwen.
Je werkt samen met klanten om de onderzoeksvragen te beantwoorden.
Je hebt minstens
vijf jaar ervaring
in Project Management/Consultancy in Customer Experience, Retail Audit, de service industry … Ervaring met Mystery Shopping is een pluspunt.
Je voelt je op je best in een dienstverlenende omgeving en je hebt ervaring met het
managen van projecten en budgetten.
Je hebt uitstekende
communicatieve vaardigheden
– zowel schriftelijk als mondeling – waardoor je klanten, shoppers en teamleden gemakkelijk te woord staat.
Je bent vooral erg
positief
en
nieuwsgierig
met een can do
oplossingsgerichte
mentaliteit.
Je beheerst het Nederlands en Engels en hebt een basiskennis van Frans. Een (zeer) goede beheersing van het Frans is een troef.
De onderneming vertegenwoordigen op beurzen, salons, exposities, ...
De commerciële strategie van de onderneming uitwerken
De jaaractieplannen bepalen (productpromotie, markten waarop kan worden geïnvesteerd, ...)
De concurrentiepositie onderzoeken (markt, prijzen, nieuwe trends, ...)
Informatiestromen binnen de commerciële dienst uitwerken (vergaderingen, nota's, richtlijnen, ...)
Informatie uitwisselen met de commerciële medewerkers
Budgetten opstellen en beheren
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen
De commerciële dienst van de onderneming organiseren (ontwikkeling van het netwerk, commerciële opleidingen, ...)
Key accounts van de organisatie opvolgen
Het klanten-/prospectenpotentieel analyseren
Aanbod
Een
competitief pakket
met extralegale voordelen op basis van jouw ervaring en expertise, samen met 28 dagen vakantie en 2 betaalde
volunteer days
.
We bieden je de mogelijkheid om een
(elektrische)
fiets
aan een voordeliger tarief te
leasen
.
Een omgeving waarbinnen jouw inspanningen en prestaties worden erkend en beloond.
Je kan steeds terugvallen op ons Channel Performance team in Praag, waar je ook de kans krijgt om opleiding bij te volgen.
Je werkt in een klein en hecht team.
Wij zijn gepassioneerd door ons werk en vinden een goede balans tussen werk en privé net zo belangrijk. Hierdoor bieden we je een
hybride werkomgeving
waar je flexibel kan telewerken.
We zijn een
Sport Award
winnend bedrijf. Wij zetten in op tal van sportieve activiteiten zoals fietsweekends, ski- en snowboardinitiaties, marathons, muurklimmen, padel, surfen, powerdance, etc.
Elke keer weer kijken onze Ipsos collega’s uit naar onze
afterworks, zomerfeest
en
nieuwjaarsdrink
.
Tot slot hechten we veel waarde aan
maatschappelijk verantwoord ondernemen
en trachten we een positieve bijdrage te leveren door tal van activiteiten te organiseren zoals een river clean-up, zero waste acties, bomen planten, etc.
Solliciteren
Tinneke Van Hecke
09 216 22 76
mailbox.hr@ipsos.com