Job 8 van 21


Report this listing

Solliciteren



Onsite Support Engineer


Functie

Als Support Engineer ben je de centrale contactpersoon bij IT gebonden problemen of vragen. Hierbij zal je in eerste instantie zelf trachten te voorzien in een oplossing. Daarnaast verzorg je een correcte probleembehandeling voor zowel software als hardware problemen en geef je de nodige feedback aan de klant. Je kan goed overweg met slimme schermen, desktops en Wifi. Proactief verzorg je de goede werking van de computersystemen. Met als doel de klant een optimale service te geven zal je je voortdurend bijscholen. Ten slotte is ook de installatie en oplevering van materiaal is een van jouw alledaagse taken. Solliciteer vandaag nog!

Jouw profiel

Naast enkele jaren ervaring alles helpdesk operator en/of met een goede IT-kennis beschik je over volgende vaardigheden:

· Je hebt een goede technische achtergrond van MS Windows, MS Office, O365

· Wifi kent geen geheimen voor jou

· Ervaring met Intune is een groot pluspunt

· Kennis van ITIL is een pluspunt

Functionele vereisten:

· Goede communicatieve vaardigheden, servicegericht, klantvriendelijk, stressbestendig

· Je hebt een ware teamgeest

· Je bent nieuwsgierig om de verschillende business applicaties te leren kennen

  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
  • De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
  • Een interventie uitvoeren: Vanop afstand
  • Een interventie uitvoeren: Ter plaatse of bij klanten
  • Defecte componenten of stukken vervangen of herstellen
  • Werken met een besturingssysteem: Windows
  • De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • De werkpost configureren aan de behoeften van de gebruiker en functietests uitvoeren
  • Oude versies van informatica- of bureauticasystemen implementeren (tijdelijke oplossing)
  • Informatica- of bureautica-uitrusting installeren of configureren: Netwerkserver
  • Het materiaal en de uitrusting schoonmaken en instellen
  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers

Aanbod

Wij bieden vaste medewerkers:

· Een rechtstreekse link naar jobtevredenheid

· Een loopbaan op maat

· Coaching, Training & Opleiding

· Uitstekend loonpakket

Wij bieden freelancers:

  • De rechtstreekse link naar zelfontplooiing
  • Zelfstandigheid
  • Kwaliteitsopdrachten
  • Een competitieve vergoeding en stipte betalingen

Solliciteren

Isabelle De Meyer
09 356 85 61
demeyer.i@imalink.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht