Job 22 van 109


Report this listing

Solliciteren



Administratief Medewerker


Functie

Ben je op zoek naar een gestructureerde en uitdagende rol binnen een stabiel bedrijf? Werk je graag mee aan een efficiënte administratieve workflow binnen een internationale organisatie? Zoek je een baan met mogelijkheden om door te groeien? Dan is onze klant in de regio Noord-Antwerpen op zoek naar jou als Assistant Planner!

Jouw verantwoordelijkheden omvatten:

  • Het correct afhandelen van administratieve procedures met betrekking tot de indiensttreding van nieuwe medewerkers, variërend van identiteitskaartcontroles tot het opstellen van personeelsdossiers.
  • Actieve betrokkenheid bij de dagelijkse planning en nauwkeurige registratie van aanwezige en afwezige medewerkers in het interne ERP-systeem.
  • Communicatie met onderaannemers, zowel telefonisch als via e-mail, met betrekking tot de planning.
  • Samen met je collega's verdiep je je in sociale en fiscale wetgeving met betrekking tot subcontracten. Hierbij volg je onderaannemers van A tot Z, inclusief de benodigde documentatie.
  • Het genereren van rapportages over de planning voor de Subcontract Manager.

Jouw profiel

Je hebt een Bachelor op zak in een communicatief en administratieve richting.


  • Je hebt een eerste werkervaring achter de rug.
  • Je bent planmatig ingesteld en kan je zowel administratief als communicatief vastbijten in een lopend dossier.
  • Je staat communicatief sterk in jouw schoenen, dit in het Nederlands en Engels. Een goede basiskennis van Frans is ook belangrijk.
  • Je bent flexibel ingesteld en een verandering van de dagplanning slaat jou niet uit jouw lood.
  • Je bent een echte teamspeler waarop jouw collega's verder kunnen bouwen.
  • Je bent computervaardig en kan goed te werk gaan met het MS Office pakket.
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

Behalve een mooie verloning (ongeveer €3.000 bruto) naargelang jouw opleiding en ervaring krijg je ook:

  • Maaltijdcheques vanaf dag één.
  • Een verzekeringspakket, waaronder een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering.
  • Boven op jouw standaard 20 wettelijke vakantiedagen krijg je ook nog 12 ADV-dagen die je volledig zelf kan inplannen.
  • Je verkrijgt ook verschillende opleidingsmogelijkheden, dit zowel intern als extern.
  • Je komt in een dynamische en groeiende omgeving terecht met ruimte voor eigen initiatief.
  • Binnen het bedrijf heerst er een no-nonsens cultuur waarin je jouw eigen verantwoordelijkheden in kan ontwikkelen.
  • Vast contract na uitzendperiode.

Solliciteren

Kristof Poppe
015/551.526
mechelen@wesearchjobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht