Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



PROPERTY SERVICE COÖRDINATOR (WILRIJK OF BRUSSEL)


Functie

Bent u communicatief en werkt u graag in een klein team?

Heeft u graag dagelijks veelvuldige contacten?

Werkt u graag oplossingsgericht?

Antwoordde u 3 keer 'Ja'? Lees dan verder!

Hoe ziet uw dag eruit?

Na het doorlopen van een gedegen inwerkperiode, tijdens dewelke wij u vertrouwd maken met onze werkmethode en organisatie, bent u verantwoordelijk voor het beheer van aantal gebouwen (kantoren, winkels, magazijnen, hotels,...) waarbij u de volgende taken zelfstandig uitvoert:

- Behandeling van de vragen en problemen van huurders, leveranciers en aannemers

- Het nemen van de nodige maatregelen om gemelde problemen op te lossen, al dan niet na ruggespraak met de Property Manager

- Ondersteuning van de Property Manager in diverse administratieve, technische en commerciële taken

- Opvragen van offertes op, plaatsing en opvolging van bestellingen

Jouw profiel

Wie bent u?

- U bent vlot in de omgang, hebt het nodige administratief inzicht en u zet zich graag betrokken in voor uw job en het bedrijf waarvoor u werkt.
- U bent klantgericht en hebt de juiste communicatieve vaardigheden waardoor u correct om weet te gaan met al onze klanten.
- U weet zich perfect uit te drukken in het Nederlands. Kennis van de Franse en Engelse taal is een pluspunt.
- U heeft een sterk relativeringsvermogen en bent stressbestendig.
- U bent nauwkeurig in uw werk en u kunt goed zelfstandig werken.

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Wat bieden wij ?

- Een marktconform salaris naargelang ervaring

- Maaltijdcheques (8 EUR/dag), hospitalisatie- en groepsverzekering, GSM abonnement

- Je komt terecht in een toonaangevend en stabiel familiebedrijf met een positieve mentaliteit en innovatieve cultuur

- Opleiding wordt voorzien met het oog op een persoonlijke continue groei

- 20 wettelijke vakantiedagen + 3 Cobelpro dagen + 6 ADV dagen (vrij op te nemen of m.a.w. geen vaste of collectieve sluitingsdagen)

- Toegang tot Ekivita benefits platform met talrijke kortingen tot wel 33% bij allerlei bedrijven (Bol.com, Carrefour, Decathlon, Kinepolis, Brussels Airlines,…) en waarbij je tot 1.500EUR per jaar kan besparen op uw aankopen

- Elke dag vers fruit op kantoor

- Originele teambuilding activiteiten

- Leuke attenties met Sinterklaas en Kerst

Solliciteren

Laurence Van den Abeele
03/231.78.90
jobs@cobelpro.eu

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht