Je kan
multitasken
en bent het eerste
aanspreekpunt
voor klanten voor al hun
loontechnische en sociaal-juridische vragen
.
Je hebt een
eigen klantenportefeuille
en bent verantwoordelijk voor een correcte en tijdige
loonverwerking
.
Na je
opleiding
hebben de tools van Acerta geen geheimen meer voor je en kan je onze klanten
informeren
en
begeleiden
.
Tijdens de
maandelijkse loonpiek
zet je je samen met collega’s nóg een tikkeltje extra in.
Jouw profiel
Jouw passie voor
sociale wetgeving
en
payroll
komt helemaal van pas in deze job.
Je bent
stressbestendig
, positief ingesteld én gedreven om jouw klanten verder te helpen.
Naast het bedenken van
oplossingen
, ben je ook iemand die graag bijleert.
Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
Dankzij
gerichte opleidingen
kan je groeien in je job en investeren we samen in je professionele en persoonlijke ontwikkeling.
Je krijgt een
contract van onbepaalde duur (37,5u)
met flexibele werkuren en
40 betaalde verlof- en feestdagen
(waarvan 29 vrij te kiezen).
Je ontvangt een vergoeding voor jouw woon-werk verkeer. Je hebt ook de mogelijkheid om
thuis te werken
met een forfaitaire thuiswerkvergoeding van €115 netto/maand.
Daarnaast krijg je
maaltijdcheques
van €8/dag,
ecocheques
van €205 en
cadeaucheques
van €40 op jaarbasis.
We bieden jou een
uitgebreid verzekeringspakket
: een hospitalisatieverzekering (uitbreidbaar naar gezinsleden) en een groepsverzekering (pensioenspaarplan, overlijdensdekking en verzekering gewaarborgd inkomen bij langdurige ziekte).
Via ons cafetariaplan stel je jouw eigen
loonpakket
samen. Je krijgt de mogelijkheid tot het leasen van een fiets of wagen, aankoop van een smartphone of tablet, terugbetaling van een GSM-abonnement of internet thuis etc.
Solliciteren
Alexander Claassens
09 264 12 88
alexander.claassens@acerta.be