Job 7 van 14


Report this listing

Solliciteren



HR Business Specialist


Functie

Je bent verantwoordelijk voor de payroll van de bedienden alsook de algemene personeelsadministratie en zal je ondersteuning geven aan de HR Manager.

Je zal ook fungeren als aanspreekpunt voor de bedienden voor HR gerelateerde vragen en meewerken aan de verdere uitbouw van onze HR afdeling.

TAKEN:

· Instaan voor het correct uitvoeren van de payroll en personeelsadministratie.

· Opvolgen van de fiscale en sociale wetgeving en instaan voor een correcte implementatie hiervan.

· Coördineren van interne en externe opleidingen en bijhorende subsidiedossiers aanvragen.

· Fungeren als aanspreekpunt voor de medewerkers dit voor HR gerelateerde vragen.

· Opstellen van contracten en functiebeschrijvingen.

· On boardingtrajecten opstarten nieuwkomers.

Jouw profiel

JOUW PROFIEL:

· Je hebt een masterdiploma menswetenschappelijke richting of gelijkaardig, aangevuld met jaren ervaring bij voorkeur in de logistieke/transportsector.

· Je hebt minstens 5 jaar werkervaring binnen een HR afdeling in loon- en personeelsadministratie.

· Ervaring in PC 226 en 140 is een pluspunt en kennis sociale wetgeving.

· Je hebt een goede operationele kennis van Nederlands, Frans en Engels.

· Je kan vlot overweg met MS Office toepassingen.

· Je bent flexibel en stressbestendig.

· Je bent sociaal, communicatief sterk en zeer discreet.

· Je bent een echte multitasker, ordelijk en stelt de juiste prioriteiten en werkt zeer accuraat.

  • Het personeelsbeleid uitwerken volgens de strategische doelstellingen van de organisatie
    Actieplannen opstellen
  • De personeelsadministratie superviseren
  • Personeelsbeheer coördineren en dienstverantwoordelijken adviseren
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • Procedures en tools uitwerken en aanpassen voor de opvolging en het beheer van het personeel binnen de organisatie
  • Controleren of de wettelijke en reglementaire verplichtingen juist toegepast worden
    Gepaste maatregelen nemen
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Overleg en sociale dialoog met de personeelsleden of hun vertegenwoordigers organiseren
  • Het tewerkstellings- en het competentiebeleid uitwerken en sturen

Aanbod

WIJ BIEDEN:

· Een dynamisch bedrijf in volle groei

· Moderne en aangename werklocatie met vlotte bereikbaarheid

· Uitgebreid on boarding proces

· On-the-job training

· Een interessant en aantrekkelijk loonpakket volgens pc 226.00.

· De kans om zelf verder te groeien in de functie en mee te werken aan de groei.

Solliciteren

Kristel Michielsens
0478 71 40 97
kristel@talentboxx.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht