Job 30 van 30


Report this listing

Solliciteren



HR Business Partner


Functie

Als HR Business Partner speel je een cruciale rol in het waarborgen van een efficiënte werkomgeving en draag jij bij aan het succes van de organisatie. Je adviseert niet alleen de CEO, CTO en het volledige managementteam, maar je zet je ook in voor de groei van de organisatie door middel van operationele optimalisatie en personeelsontwikkeling.

Wat houdt dit nu concreet in?

  • Je vertaalt mee de organisatiestrategie en bouwt mee aan de brug tussen de OKR's (Objectives & Key Results) en de dagelijkse werking
  • Je neemt het voortouw in het activeren van diverse HR-initiatieven op bedrijfsniveau
  • Je biedt proactief advies en ondersteuning aan managers en teamleads over inspirerend leiderschap en coaching
  • Je indentificeert en anticipeert op personeelsbehoeften en uitdagingen binnen de organisatie
  • Je implementeert effectieve HR-programma's om prestaties en betrokkenheid van collega’s te vergroten
  • Je zorgt voor een gestructureerde talentwerving en –ontwikkeling met als doel het behoud van medewerkers
  • Je analyseert HR-metrics en komt op basis hiervan tot strategische aanbevelingen en verbetervoorstellen
  • Je fungeert als een vertrouwde adviseur en bemiddelaar bij conflicten of uitdagende situaties
  • Je bent en blijft op de hoogte van verschillende wetgevingen en ziet erop toe dat de organisatie altijd in overeenstemming blijft

Jouw profiel

  • Je hebt aantoonbare ervaring (minimaal 3 jaar) in gelijkaardige rol
  • Je beschikt over diepgaande kennis van operationele processen en allerhande HR-praktijken
  • Je bent gewend om in een snel veranderende omgeving te werken en je aan te passen aan nieuwe kansen en uitdagingen
  • Je hebt uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een groot probleemoplossend vermogen en een proactieve werkbenadering
  • Je bent een echte teamplayer. Je slaagt er steeds in om collaboraties op te richten en anderen te inspireren hun doelen te behalen
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels
  • Overleg en sociale dialoog met de personeelsleden of hun vertegenwoordigers organiseren
  • Personeelsbeheer coördineren en dienstverantwoordelijken adviseren
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • Procedures en tools uitwerken en aanpassen voor de opvolging en het beheer van het personeel binnen de organisatie
  • Het personeelsbeleid uitwerken volgens de strategische doelstellingen van de organisatie
    Actieplannen opstellen
  • Controleren of de wettelijke en reglementaire verplichtingen juist toegepast worden
    Gepaste maatregelen nemen
  • Het tewerkstellings- en het competentiebeleid uitwerken en sturen
  • De personeelsadministratie superviseren

Aanbod

Op zoek naar een job waarbij je zelf aan het stuur van je succes staat? Sluit je zeker aan bij het PVS-team. Bij ons draait alles om vrijheid en flexibiliteit, de perfecte voedingsbodem voor innovatie. Met een team van 85 enthousiaste collega’s bieden we een werkomgeving in een internationale sfeer en een hecht familiegevoel.

Je kunt rekenen op een aantrekkelijk salaris, extra voordelen en bonussen, en de mogelijkheid om deel te nemen aan ons PVS flex plan. Bovendien krijg je maar liefst 12 extra ADV-dagen om werk en privé in balans te houden. En vergeet onze legendarische afterworkparty's niet, die elke kwartaal plaatsvinden. Een geweldige kans om te groeien, jezelf te ontwikkelen en iedere dag volop plezier te maken!

Solliciteren

Laure Grauls
011490446
laure@pvs.global

Solliciteren