Job 10 van 32


Report this listing

Solliciteren



Expert-Leidinggevende Schadebeheer (doorgroeifunctie!)


Functie

Azuro is een HR service provider met vestiging in Antwerpen. Wij bieden diensten aan inzake werving & selectie, recruitment sourcing, interim management, assessment en outplacement. Onze doorgedreven expertise en individuele benadering is onze grootste toegevoegde waarde en tevens een uitstekende reden om met ons kennis te maken.

Azuro rekruteert een expert-leidinggevende voor een team van +- 5 schadebeheerders ondernemingen.

  • Heb jij eerdere ervaring als schadebeheerder in de verzekeringssector en wil je graag doorgroeien naar een leidinggevende functie?
  • Of heb je effectief al enige ervaring opgedaan in een gelijkaardige functie als people manager?

Jobomschrijving

Je zal als teamleader verantwoordelijk worden voor het aansturen van een team van een 5-tal ervaren schadebeheerders. Zij staan in voor het beheer van schades bij grote internationale ondernemingsklanten en dit in verschillende verzekeringstakken.

Als expert-leidinggevende behandel je in deze functie zélf ook nog dossiers in schade (tot 60% van je tijdsbesteding). Daarnaast stuur je als coach ook een team aan van 5 medewerkers (+- 40% van je tijdsbesteding).

Meer algemeen omschreven, zal je functie het volgende omvatten:

  • Je behandelt dossiers in schade voor diverse internationale klanten.
  • Je neemt initiatief om je kennis met betrekking tot schadebeheer up-to-date te houden en je stelt je kennis ter beschikking van je team.
  • Je motiveert, evalueert en ontwikkelt de medewerkers van je team.
  • Je staat in voor de planning en organisatie van het team en je zit het teamoverleg voor.
  • Je draagt zorg voor duidelijke processen en procedures en je detecteert, signaleert en realiseert mogelijkheden ter verbetering van kwaliteit, efficiëntie en klantenbeleving.
  • Je volgt relevante stuurinformatie van je dienst op (vb. afgewerkte en liggende werkvoorraden, KPI’S en SLA’S met klanten,…..) en je neemt tijdig initiatief waar nodig.
  • Je draagt vanuit je functie mee zorg voor een goed relationeel beheer van klanten. Je bewaakt kwaliteit en gemaakte afspraken. Je formuleert voorstellen ter verbetering van de samenwerkingsprocessen.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor of master diploma, of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je kan terugbuigen op eerdere ervaring in schadebeheer en dit bij voorkeur binnen ondernemingen. Kennis of ervaring binnen de takken aansprakelijkheid (algemene aansprakelijkheid en productaansprakelijkheid) en property is zeker mooi meegenomen.
  • Deze functie kan ook openstaan voor kandidaten die graag doorgroeien naar een leidinggevende functie. Je beschikt uiteraard wel over goede coachingsvaardigheden.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van het Engels. Daarnaast heb je ook een goede kennis van het Frans.

Aanbod

  • Vast en voltijds contract van onbepaalde duur
  • Werklocatie: Mechelen. Glijdende werkuren en tot 3 dagen thuiswerk per week garanderen een goede afstemming werk en privé.
  • Bruto maandloon aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen (groepsverzekering, hospitalisatieverzekering met ambulante zorgen, ecocheques, netto vergoedingen,….), inclusief een bedrijfswagen, smartphone en laptop.
  • Maar veel belangrijker: een intellectueel uitdagende functie met je eigen verantwoordelijkheidsdomein.
  • Je gaat bovendien aan de slag in een dynamisch bedrijf met een gemoedelijke en warme werksfeer.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht