Job 27 van 57


Report this listing

Solliciteren



Tijdelijke onthaalmedewerker poli pediatrie


Functie


Je neemt binnen de poli pediatrie de volgende taken op :

- Je staat in voor het onthaal van de ouders en de kinderen
- Je ontvangt en behandelt het telefoonverkeer van het centraal nummer van pediatrie
- Je plant de niet-dringende afspraken in de agenda van de artsen
- Je biedt administratieve ondersteuning aan de artsen vb. ingeven van prestaties, typen van verslagen, opvolgen mails, plaatsen van bestellingen, …
- Je zorgt voor het klassement van het medisch archief


Voor de overige taakinhouden verwijzen we naar de functieomschrijving 'Onthaalmedewerker', op te vragen bij de dienst Personeel & Organisatie.

Jouw profiel


- Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs in een administratieve richting of een diploma hoger secundair onderwijs met een eerste ervaring in een administratieve functie
- Je hebt een eerste werkervaring in de administratie
- Een patiënt- en kindvriendelijke houding is voor jou een topprioriteit
- Je bent PC-vaardig
- Je bent stressbestendig
- Je bent flexibel, kan oplossingsgericht werken en beschikt over een goede dosis organisatietalent

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod


- Een tijdelijk contract met een jobtime van 50 % (tot eind 08/2024)
- De werkuren
- situeren zich tussen 9.00 en 17.06 uur
- worden voornamelijk in halve dagen gepresteerd
- in functie van de continuïteit van de dienst, kan er gevraagd worden om een volledige dag te werken

- Een fijn team van enthousiaste collega's die jou met open armen ontvangen.
- Deskundige ondersteuning door jouw verantwoordelijke, collega's en ons team 'Begeleiding nieuwe medewerkers'.
- Opleidingskansen om je talenten verder aan te scherpen en hierdoor professioneel en persoonlijk te groeien. Naast on-the-job-opleiding krijg je de mogelijkheid om zowel interne als externe opleidingen te volgen.
- Bijkomende vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie.
- Maaltijdcheques, fietsvergoeding, gratis treinabonnement, en nog een ruime waaier aan andere personeelsvoordelen (bedrijfsrestaurant, kortingen bij handelszaken,…)


Neem zeker een kijkje op Wat hebben we te bieden? | VITAZ voor meer informatie over al onze troeven.

De verloning is volgens looncategorie 10 (IF.IC barema) van PC 330. We houden rekening met jouw opgebouwde ervaring.

Solliciteren