Job 22 van 49


Report this listing

Solliciteren



Personeelsverantwoordelijke


Functie

Als personeelsverantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor

1. Personeelsadministratie

• opmaken contracten, officiële attesten, …

• opvolging en verantwoording subsidies sociale maribel, kiesvoorpersoonsbegeleider, …

• loonadministratie

• nodige rapportage

2. Beheer van de uurroosters en prestaties

• Opmaken van een evenwichtige planning en uurrooster medewerkers

• maandelijks bijhouden van de uren en prestaties personeel voor het opmaken loonberekening

• ondersteuning aanpassingen uurrooster tgv verlof, afwezigheden wegens ziekte, …

3. Coaching personeel

• Onthaal en aanwerving nieuwe medewerkers

• Tevredenheidsmetingen en exitgesprekken

• Aansturen logistieke ploeg

4. In nauwe samenwerking met de staf volg je ook volgende aspecten op

• Ondersteuning van de coaching, evaluatie en groeimogelijkheden medewerkers

• Ondersteuning van de medewerkers in geval van incidenten

• Personeelsvergaderingen

• Teamactiviteiten

Je werkt nauw samen met de directie, de kwaliteitscoördinator, de psychologe en de hoofdopvoeder voor diverse taken.

Je maakt deel uit van de staf en het onthaal en neemt daarvoor ook diverse taken op.

Jouw profiel

: • Je bent gepassioneerd door het welzijn van medewerkers

• Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken

• Je kan je eigen werk goed organiseren en met precisie uitvoeren

• Je hebt een goede kennis van courante kantoorsoftware (rekenblad, tekstverwerker, email,…)

• Je staat achter onze missie en vertaalt onze visie in een relevant personeelsbeleid.

• Je hart klopt sneller van het werken met mensen: je schat mensen goed in, je hebt een groot empathisch vermogen en motiveert mensen om al hun talenten aan te wenden.

• Je kan zorgzaam en vertrouwelijk omgaan met informatie.

• Je hebt kennis van en inzicht in de sociale wetgeving of je kan je die snel eigen maken

• Je hebt affiniteit met mensen met een beperking.

• Je staat open om de gebarentaal te leren en deze te gebruiken op de werkvloer. Zowel onze cliënten als een deel van het personeelsbestand gebruiken de Vlaamse Gebarentaal om te communiceren

  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

• Een boeiende en veelzijdige job met verantwoordelijkheid

• Een deeltijdse betrekking (minimaal 50% - maximaal 80%)

• Een aangename, uitdagende en respectvolle werksfeer

• Contract van onbepaalde duur

• Verloning volgens loonbarema VAPH

• Je uurrooster wordt in onderling overleg bepaald

• Thuiswerk is (beperkt) mogelijk, maar we nodigen je toch graag dagelijks uit voor de koffiepauze hier in het home.

Indiensttreding zo snel mogelijk.

Correcte verloning binnen de barema's van PC 319.01, met overname van relevante anciënniteit. Barema ondersteunend kaderpersoneel of licentiaat, afhankelijk van je diploma en ervaring.

Solliciteren

An Verdeyen
0485 75 02 54
info@dovencentrum-emmaus.be

Solliciteren