Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende PT


Functie

Jij zal de administratieve ondersteuning bieden op kantoor. Je dagen zullen er zeer afwisselend uitzien.

Wat behoort er allemaal tot jouw takenpakket:

- Behandelen van inkomende telefoongesprekken; jij bent de eerste 'stem' die de klant hoort

- Behandelen van inkomende mails

- Dagelijkse administratieve handelingen

- Verwerken van werkbonnen

- Verwerken van inkooporders

- Verwerken van facturatie + retours

- Inplannen van kleine werken en bijhorende facturatie/afhandeling

Jouw profiel

- Ervaring in de bouwsector is een pluspunt

- Zelfstandig en nauwkeuring kunnen werken

- Integer zijn

- Zelf initiatief nemen

- Open en eerlijke communicatie

  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren

Aanbod

- Uitdagende job met veel opportuniteiten

- Loon op basis van jouw administratieve kennis

- Werkuren: 8u30-17u (3 dagen per week; bij voorkeur maandag - woensdag - vrijdag)

- Maaltijdcheques

- Ecocheques

- Vakantie (in onderling overleg)

- Activiteiten in teamverband

- Snelle opstart

Solliciteren

Van Walle Julie
0472/61.21.24
julie@p-one.be

Solliciteren