Job 13 van 48


Report this listing

Solliciteren



Allround administratief-commercieel bediende | Voltijds of 4/5


Functie

Om het team te versterken en de klanten de best mogelijke service te bieden, is onze klant op zoek naar een allround c ommercieel administratief bediende met een positieve mindset die met volle goesting en de nodige feeling voor orde en structuur mee aan de kar duwt.
Onze klant zoekt een enthousiaste en gedreven collega met een proactieve en echte doe-mentaliteit .
In deze rol ben je het kloppend hart van de klantenservice en de spil van het administratieve web, kortom een onmisbare schakel waarop onze klant blindelings kan vertrouwen .

ONTDEK HIER JE ADMINISTRATIEVE TAKEN:

  • Je ondersteunt het marketingteam met administratieve taken (facturatie, opvolging betalingen, loonsadministratie, aankoop, … ) waardoor zij zich kunnen focussen op wat ze het beste doen: klanten en merken vormgeven.
  • Je zoekt mee naar leveranciers die passen bij het DNA van de klant en volgt orders bij hen op.
  • Je bent een sprankelende conversatiester: je schenkt klanten een stralende service met je glimlach, zowel telefonisch als via e-mail.
  • Je verwerkt nauwkeurig klantengegevens, offertes en facturen in ons CRM-systeem.
  • Je organiseert en optimaliseert interne processen zodat de operaties zo efficiënt mogelijk verlopen.
  • Je levert een cruciale bijdrage aan de service en planning.
  • Wanneer klanten of leveranciers over de vloer komen, ontvang je hen met de glimlach.

ONTDEK HIER JE COMMERCIËLE TAKEN:

  • Je identificeert actief potentiële klanten die kunnen profiteren van de oplossingen van onze klant. Je bent niet bang om nieuwe terreinen te verkennen en nieuwe mogelijkheden aan te bieden.
  • Gewapend met kennis en enthousiasme neem je contact op met deze prospects. Jouw doel? Hen nieuwsgierig maken naar wat wij te bieden hebben en hen uitnodigen voor een diepgaand gesprek over hoe we samen succes(sen) kunnen behalen.
  • Tot slot ben je ook een meester in het plannen en coördineren van afspraken. Met jouw overtuigingskracht en charme zet je kansen om in concrete afspraken, waarbij je steeds het belang van zowel de klant als ons bureau voor ogen houdt.

Jouw profiel

  • In alle interacties met klanten, collega’s en andere partners weet je steeds transparant, open en eerlijk te handelen.
  • Een woord is een woord. Je wordt gekenmerkt door je groot verantwoordelijkheidsgevoel waardoor je uitdagingen proactief en met veel vastberadenheid tegemoet gaat.
  • Problemen oplossen met een glimlach, zelfs als de druk oploopt, is jouw superkracht. Jouw vriendelijkheid verliest nooit zijn glans.
  • Multitasken in een dynamisch universum? Je bent flexibel in het schakelen tussen taken en behoudt rust bij intensieve communicatie.
  • Je bent integer en hebt een ‘getting things done’ mentaliteit.
  • Met MS Office kan je vlot werken.
  • Ervaring als commercieel administratief bediende is een plus. Maar ambitie en passie voor het vak primeren.

  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

  • Vrijheid om je eigen stempel te drukken en je ideeën op tafel te gooien.
  • Mogelijkheden om diverse opleidingen te volgen om jezelf nog meer te ontplooien.
  • Een gezellig bureau waar je je thuis zal voelen en waar de collega's het beste uit elkaar halen. Onze klant draagt eerlijkheid en integriteit hoog in het vaandel.
  • 32 vakantiedagen bij fulltime tewerkstelling. 4/5 kan ook.
  • De collega's trekken samen aan dezelfde kar.
  • Competitief salarispakket en diverse extralegale voordelen

Solliciteren

Sylvie Dejonghe
+32468342055
sylvie@uma-hr.be

Solliciteren