Job 166 van 605


Report this listing

Solliciteren



Applicatiebeheerder - voltijds - contractueel


Functie

Als organisatie zetten we volop in op de digitalisatie van onze processen en diensten. Hiervoor zijn er de voorbije jaren heel wat tools geïntroduceerd waarin er specifieke processen/oplossingen gebouwd kunnen worden, op maat van de burger en de organisatie. Denk hierbij aan een service management systeem (TOPDesk), Microsoft 365 en een CRM- platform.
Als applicatiebeheerder ben jij de spilfiguur om deze digitalisatie in goede banen te leiden. Je maakt deel uit van het team ICT binnen de cluster Interne zaken, maar zal moeten samenwerken met collega’s in heel de organisatie, managementleden en leidinggevenden.

Wat doe je?

  • Je beheert en onderhoudt onze applicaties.
  • Je bouwt kennis op rond onze bedrijfsprocessen, de technische opzet van onze applicaties en de linken tussen de verschillende applicaties.
  • Je staat in voor het IT-changemanagement (van de applicaties) om ervoor te zorgen dat wijzigingen zonder problemen geïmplementeerd worden.
  • Je definieert digitalisatietrajecten en bent in de lead wat de implementatie betreft. Je begeleidt en volgt de teams hierbij op. Je gaat zelf ook mee ‘on the field’ om te observeren.
  • Je bouwt diepgaande kennis op van de strategische applicaties (TOPDesk, Microsoft 365 en CRM).

Jouw profiel

Wat verwachten we van je?

  • Je hebt een analytische geest . Je doorgrondt processen, kan complexe problemen analyseren en komt met vernieuwende en bruikbare oplossingen.
  • Je bent proactief , d.w.z. dat je oplossingen al bedacht hebt nog voor het probleem benoemd wordt. Je denkt vooruit en gaat achter de dingen aan nog voor ze je gevraagd worden.
  • Je kan duidelijke adviezen formuleren en collega’s hier ook in meenemen en van overtuigen op basis van inhoudelijke argumenten .
  • Je bent een geboren projectleider , met een ‘getting things done’ mentaliteit en tegelijk een forse dosis pragmatiek.
  • Je hebt sterke skills op het vlak van samenwerken, communiceren en onderhandelen en creëert draagvlak voor verandering bij de teams. Je bent een verbinder en denkt mee met de diensten.
  • Je kan snel inzichten verwerven en nieuwe technologieën en systemen aanleren en toepassen.
  • Je kan je helemaal terugvinden in onze waarden en draagt ze actief uit:
    • mensgericht : Je bent mensgericht en gaat vriendelijk en respectvol om met burgers en collega’s.
    • positief : Je hebt een positieve ingesteldheid en denkt niet in problemen maar in oplossingen.
    • duurzaam : Je bouwt duurzame relaties op met de mensen om je heen en je deelt jouw kennis, inzichten en ervaring met jouw collega’s.
    • open minded : Je bent open minded en je denkt en bouwt mee aan onze organisatie.


Aanwervingsvoorwaarden

  • Je beschikt over een masterdiploma.
  • Beschik je niet over een masterdiploma? Dan kan je deelnemen als je beschikt over een bachelordiploma en slaagt voor een online capaciteitstest.
  • Functionele behoeften van de onderneming of de klant analyseren
    De technische eigenschappen van het product bepalen volgens het lastenboek
  • De aan nieuwe technologieën verbonden risico's identificeren en beheersen
    Veranderingen aanbevelen
  • De realisatie van projecten superviseren en coördineren
  • Gebruikers, klanten en diensten adviseren en hen technisch ondersteunen
  • Technische oplossingen uitwerken
    Configuraties of architectuur voorstellen, evalueren en keuzes voorstellen die zijn aangepast aan de functionele behoeften

Aanbod

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een contract onbepaalde duur op niveau A1a-A2a.
  • Het bruto maandsalaris bedraagt min. € 3.714,32 (met 0 jaar anciënniteit) en max. € 6.153,70 (met 24 jaar relevante anciënniteit).
    Jaren dienst die je hebt opgebouwd bij overheidsdiensten worden volledig meegenomen. Daarnaast kan relevante privé-ervaring ook volledig meegenomen worden.
    Wil je weten wat dit voor jou concreet betekent? Aarzel dan niet om een loonsimulatie op te vragen bij de personeelsdienst via sollicitaties@bornem.be
  • Het salaris wordt aangevuld met een pakket van extralegale voordelen zoals:
    • Maaltijdcheques t.w.v. €8/gewerkte dag
    • Fietsvergoeding of gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer (het station van Bornem bevindt zich op wandelafstand van je werkplek).
    • Bornem-cadeaubon en ecocheques t.w.v. €100
    • Gratis hospitalisatieverzekering
    • Aanvullend pensioenplan
  • Een warme organisatie met aandacht voor een gezonde work-life balance met
    • Mogelijkheden tot thuiswerk
    • Glijdende werkuren
    • 33 vakantiedagen
  • Diverse opleidingsmogelijkheden en de kans om je te ontwikkelen in deze functie.
  • Je komt terecht in een dynamisch team dat zich iedere dag samen met de collega’s van het lokaal bestuur inzet voor een nog betere dienstverlening.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht