Job 288 van 932


Report this listing

Solliciteren



Magazijnmedewerker-secretaris


Functie

Verantwoordelijkheden van de magazijnmedewerker (niet-uitputtende lijs) :

  • Handhaven van netheid en orde in de showroom en werkplaats.
  • Deelnemen aan de jaarlijkse inventarisatie van onderdelen.
  • Ontvagst van bestellingen
  • Beheer van bestellingen van kantoorbenodigdheden en verbruiksgoederen

Verantwoordelijkheden van de secretaris (niet-uitputtende lijst):

  • Telefoongesprekken beantwoorden en deze doorverwijzen naar collega's.
  • Klanten, leveranciers, enz. verwelkomen.
  • Bestellingen plaatsen voor facilitaire behoeften, deze ontvangen en opslaan.
  • Pakketten ontvangen.
  • Zorgen voor de algemene orde in de ruimtes.
  • Archiveren en ordenen van documenten.
  • Offertes categoriseren in het ERP-systeem.
  • Betalingsherinneringen per e-mail naar klanten sturen.

Bedrijfsprofiel:

Een uitgebreid assortiment machines en verpakkingsmaterialen voor verpakken en omsnoeren.

Jouw profiel

Beheersing van het Nederlands en het Frans, of het Frans en het Nederlands.

Vaardigheden in het Engels zijn een pluspunt.

In het bezit van een rijbewijs van categorie B.

Werkervaring: startend of meer gevorderd.

  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren

Aanbod

  • Vast salaris.
  • Contrat voor halftijds of driekwart tijds werk
  • Voordelen zoals een groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
  • Maaltijdcheques en ecocheques.
  • Aansluiting bij paritair comité 200, inclusief een eindejaarspremie en dubbel vakantiegeld.
  • Werkschema van maandag tot en met vrijdag, van 8u15 tot 16u45, met een lunchpauze van 30 minuten.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht