Job 75 van 263


Report this listing

Solliciteren



Compensation & Benefits Specialist


Functie

  • Verantwoordelijkheid voor nauwkeurige en tijdige personeels- en loonadministratie, inclusief samenwerking met het sociaal secretariaat.
  • Input van kwalitatieve data in HR-systemen voor periodieke rapportages.
  • Beheer van administratieve taken zoals contracten, sociale documenten en verzekeringen.
  • Actieve bijdrage aan het optimaliseren van payroll- en benefitsprocessen en het initiëren van verbeteringen.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor sociaal-juridische ontwikkelingen en collega's adviseren.
  • Samenwerking met de financiële afdeling om personeelskosten te vertalen in het budget.
  • Ondersteuning bieden bij andere HR-projecten, zoals sociale verkiezingen.

Jouw profiel

  • Minimaal 5 jaar ervaring in zowel de loonadministratie van arbeiders als bedienden.
  • Diepgaande kennis van Belgische wet- en regelgeving met betrekking tot comp & ben.
  • Vaardigheid in Excel en andere HR-tools.
  • Resultaatgerichte instelling met sterke probleemoplossende vaardigheden.
  • Prioriteiten kunnen stellen en doortastend handelen, zelfs in uitdagende situaties.
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten

Aanbod

  • De kans om deel uit te maken van een groeiende lokale entiteit van een financieel stabiele internationale speler.
  • Een warme en familiale werksfeer in een uitdagende functie.
  • Een aantrekkelijk verloningspakket, inclusief bonussen, verzekeringen, maaltijdcheques, een gsm en mogelijkheid tot deeltijds thuiswerk.
  • Een werkweek van 38 uur en 30 vakantiedagen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht