Job 9 van 36


Report this listing

Solliciteren



HRIS Specialist


Functie

Als HRIS Specialist zal je in staan voor de planning, de begeleiding en coordinatie van alle systeemwijzigingen binnen het HR systeemlandschap.

Het is jouw doel om als HRIS Specialistin te zetten op het samenbrengen van de verschillende HR systemen naar 1 efficient en digitaal systeemlandschap. Door het samenvoegen van drie bedrijven ligt de uitdaging erin om alle HR Processen en Systemen op één lijn te krijgen. Daarenboven zal je verantwoordelijk zijn voor het beheren en onderhouden van het HRIS-systeem van het bedrijf. Dit omvat het invoeren en bijwerken van werknemersgegevens, het genereren van rapporten en het afhandelen van gebruikersvragen. Je zult een belangrijke rol opnemen bij het implementeren van nieuwe HRIS-systemen of het upgraden van bestaande systemen. Dit omvat het testen van functionaliteit, het trainen van medewerkers en het zorgen voor een soepele overgang naar het nieuwe systeem. Je bent tevens verantwoordelijk voor het waarborgen van de beveiliging en vertrouwelijkheid van HR-gegevens. Dit omvat het volgen van beste praktijken voor gegevensbeveiliging en het zorgen voor naleving van privacyregels en voorschriften.

Jouw profiel

Wie ben je?

  • Je bent een gedreven en proactief persoon.
  • Je zoekt en vindt gemakkelijk verbinding met collega’s.
  • Je kunt complexe materie op een heldere manier uitleggen en toepassen.
  • Met jouw enthousiasme voor het vak weet je mensen mee te krijgen.
  • Als HRIS-specialist ben je bekend met HR-informatiesystemen en software. Je kan onze HRIS-systemen vlot beheren en onderhouden, en technische problemen oplossen. Kennis van databases, data-analyse en rapportage is ook noodzakelijk. Kennis van Pro Time en Afas is een groot pluspunt. Je zult regelmatig te maken krijgen met technische problemen of vragen van gebruikers.
  • Het is belangrijk dat je in staat bent om snel en effectief problemen op te lossen en oplossingen te vinden.
  • Je kan vlot communiceren met verschillende belanghebbenden, waaronder HR-medewerkers, management en IT-teams.
  • Je ben in staat om complexe technische concepten op een begrijpelijke manier uit te leggen en te communiceren.
  • Jij krijgt energie van het analyseren van gegevens, het identificeren van problemen en het vinden van oplossingen.
  • Je zult verantwoordelijk zijn voor het beheren van gegevens, het bijhouden van deadlines en het coördineren van projecten.
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

WEngage is marktleider in contact center services. Met meer dan 30 jaar ervaring bieden we een uitstekend aanbod van klantcontactoplossingen. Dit gebeurt door een ideale combinatie van menselijke overtuigingskracht en technologische innovatie. Op deze manier is WEngage in staat om haar opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren van de juiste klantverwachtingen en tevens de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.


We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team. De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Een vast deeltijds-contract met een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen. Plaats van tewerkstelling: WEngage Diegem. In overleg kan eventueel ook deels van thuis worden gewerkt. Ben je goed in je job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf naar andere functies en/of projecten.

Solliciteren

Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55

Solliciteren