Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



HR-Coördinator


Functie

Als HR-coördinator ondersteun je verschillende HR-processen zoals werving & selectie, salarisverwerking, HR-administratie, onboarding, training, etc.


De functie omvat onder andere volgende taken:

  • CV-screening, opstellen van functiebeschrijvingen, publiceren van vacatures, plannen van sollicitatiegesprekken, onderhouden van contacten met externe partners, organiseren en bijwonen van jobbeurzen, contact met universiteiten, …;
  • Afhandelen van de maandelijkse payroll en vragen met betrekking tot salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden, opvolgen van de sociale wetgeving, …;
  • Onboarding van nieuwkomers;
  • Opstellen en voorbereiden van contracten en HR-policies;
  • Follow-up van verzekeringen;
  • Organiseren van interne en externe opleidingsprogramma’s.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma;
  • Je hebt een eerste ervaring in een algemene HR-rol of als recruiter;
  • Je hebt een sterke interesse in zowel soft als hard HR;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en bent vlot in het Frans en Engels;
  • Je hebt een goede kennis van MS Office, kennis van Protime is een plus;
  • Je bent zowel schriftelijk als mondeling sterk;
  • Je hebt een positieve ingesteldheid, een hands-on aanpak en een can-do attitude;
  • Je bent leergierig, proactief en toont initiatief;
  • Je bent een open, gemotiveerde en enthousiaste teamspeler;
  • De administratie van opleidingen of aanwervingen organiseren
  • Een partnerschap ontwikkelen met scholen, universiteiten, professionelen
    Promotieacties organiseren
  • Kandidaten werven (via CV-theek, vacaturesites, sociale netwerken, bedrijvengidsen, …)
  • Opleidingsmodules samenstellen en opleidingsacties leiden
  • Kandidaten zoeken, selecteren en in contact brengen met rekruteerders
  • De noden van de organisatie inzake opleiding, aanwerving en beroepsmobiliteit analyseren
  • Diensten voor opleiding, aanwerving en coaching selecteren en de voorwaarden voor tussenkomst opstellen
  • HR-documenten opstellen: Functieprofielen, vacatures

Aanbod

  • Een uitdagende functie met een grote verscheidenheid aan taken, mogelijkheden om te leren en te groeien;
  • Een open werkomgeving die je de ruimte geeft om initiatief te nemen;
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan (interne) trainingen, workshops en allerlei fun-activiteiten;
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals verzekeringen, maaltijdcheques, transportkosten, 6 ADV-dagen, thuiswerk, etc.
  • Kantoor in hartje Brussel, makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

Solliciteren

Sien Olbrechts
0485534131
sien@oconnect.be

Solliciteren